כשאשדוד פוגשת אופנה

כשאשדוד פוגשת אופנה

ד"ר יחיאל לסרי נתן את ברכת הדרך לחזון של מעצבת האופנה מיקי ארביב, שמשלב את הנכסים החשובים של העיר יחד עם עולם האופנה. עוד בתוכנית: יצירת מקומות עבודה, פיתוח כלכלי, תיירות, קידום מעצבים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:

"אשדוד היא עיר מרהיבה ביופייה ויש בה אנשים מוכשרים עם חזון ויכולת לייצר עתיד יפה יותר בכל התחומים. שמחתי על היוזמה של מיקי ארביב ואני בטוח שנפתח עוד דלת לכישרונות המקומיים שלנו בתחום האופנה ויש רבים כאלה באשדוד".

הכל החל בפוסט שהעלתה המעצבת מיקי ארביב ובו תיארה רעיון וחלום להפיכתה של העיר אשדוד לבירת האופנה הישראלית. היא חיברה בין עיר נמל, תעשייה ואופנה, ואירוע אופנה מרכזי בנמל. ראש העיר ד"ר לסרי החליט לקדם את הרעיון, ובפגישה שנערכה עם ארביב נקבע כי ייאספו נתונים סטטיסטיים על תעשיית האופנה בישראל, תוך התמקדות בנתונים רלוונטיים לאשדוד. בנוסף, יוקם פורום העוסק בגורמים רלוונטיים תושבי אשדוד, ובהם מעצבים מקומיים, יזמים, אנשי עסקים בתחום האופנה. בהמשך, ייקבעו מטרות, תוכניות, לוחות זמנים, שיתופי פעולה.

"בהפיכתה של העיר לבירת אופנה נבליט את כל נכסי החוסן שלה. נכניס אליה כסף חדש, נמשוך תיירת פנים וחוץ ונגדל כאן דור חדש שיוכל להיות שחקן מפתח בזירת האופנה העולמית", סיכמה ארביב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*