כצנלסון: השעינו את בניית הכולל ביג׳

כצנלסון: השעינו את בניית הכולל ביג׳

סגן ראש העיר שמעון כצנלסון מצליח לעכב בועדת בניין ערים את בניית הכולל השנוי במחלוקת ברובע יג׳. בהצעה שהעלה אתמול לעצור מיידית את העבודות בשטח תמכו גם סגן ראש העיר אלי נכט, הלן גלבר ויו״ר האופוזיציה אלי לחמני.

העבודות אמנם יופסקו אך נשאלת השאלה למה החלו העבודות והאם העצירה הזמנית אכן תבטל את הפרוייקט, להזכירכם מדובר בכולל שעבודות הבניה כבר החלו ורק מחאת התושבים הציתה את להבת ההתנגדות. כצנלסון הרים את הכפפה והתערב אישית ונכון לעכשיו הצליח בשלב ראשון לעצור את העבודות או לפחות להשהות.

בפוסט שפרסם כצנלסון הודיע רשמית שיתנגד, נכון להיום יש 12 אצבעות נגד הפרוייקט (כצנלסון 6, לחמני 3, נכט 2 וגלבר 1) מעניין יהיה לראות את עמדת שאר הסיעות החילוניות כדוגמת אשדודים, הלביאות והמקומיות והאם יגיע בכלל העניין להחלטת מוצעה ולהצבעה.

מצ״ב הפוסט של שמעון כצנלסון:

לאור בקשתי, ועדת בניין ערים דנה אתמול בשאלת בניית כולל ללימוד תורה ברובע יג'. כמו שאמרתי בעבר, דעתי היא שהבנייה אמורה להיעצר במיידי ושאלת מתן ההיתר כולה אמורה לחזור לדיון עד לביטולו. נוסחת "חיה ותן לחיות" פועלת בשני הכיוונים – אין שום מקום לכולל ללימוד תורה ברובע חילוני מובהק, בדיוק כמו שאין מקום לחנות לא כשרה ברובע חרדי מובהק.
אתמול השעינו את אישור תחילת הבנייה בשטח עד לדיון מחודש בהיתר הבנייה שיתקיים בעוד שבועיים. סיעת "אשדוד ביחד" הצביעה בעד ביטול היתר הבנייה. אני מודה לחברי המועצה אלי לחמני והלן גלבר, ולסגן ראש העיר אלי נכט, שתמכו בהצעתי.
אמשיך לעשות ככל שעולה בידי למנוע בנייה זו בלב רובע יג'.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*