כנס מיוחד במרכז כיוונים

כנס מיוחד במרכז כיוונים

הילד הגיע לגיל 16? יש כבר צו ראשון? מה עושים מכאן ולהבא? לאן הוא ממשיך אחרי לימודיו? את מי אפשר לשאול ועם מי להתייעץ? את הכל תוכלו לשאול בכנס הכנה להורים לילדים מיוחדים בנושא תכניות המשך אחרי סיום הלימודים במערכת החינוך המיוחד.

כשהילד המיוחד במשפחה מגיע לגיל 16, עולים החששות, לגבי מסלול ההמשך. מה יהיה כשיקבל צו ראשון? מה יהיה כשיסיים את בית הספר וייצא לחיים עצמאיים בחוץ? האם יש לו אפשרויות בחירה, ואם כן, מהן? הרבה שאלות חשובות שזקוקות למענה.

מחלקת שיקום מוגבלויות במינהל לשירותים חברתיים מארגנים כנס מיוחד עבור הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, שייתן מענה להרבה שאלות שמעסיקות את ההורים, יפחית חרדות ויפרוש בפני ההורים למתבגרים עם צרכים נוספים, את האפשרויות הקיימות באמצעות הנגשת כל המידע הקשור לשירות צבאי, השכלה ותעסוקה בקרב בוגרים עם צרכים נוספים.

הכנס יתקיים בסוף חודש מרץ, ביריד ענק של תכניות המשך: צבא, שירות לאומי, פנאי, תעסוקה ודיור. כהכנה ליריד, המחלקה למשאבי קהילה ונגישות מזמינים הורים ובוגרים לקחת חלק בכנס משמעותי בנושא תכניות המשך, שיתקיים במרכז כיוונים באשדוד בתאריך 24/02/2019  בשעה 18:45.

הכנס הינו תוצר של שיתוף פעולה הדוק בין מחלקת החינוך המיוחד, המתי"א ומחלקת שיקום, וכל כולו עם מבט לרחוק למען עתיד טוב ובטוח של ילדכם בהגיעם לחיים עצמאיים. רשמו את התאריך ביומנכם וזכרו להשתתף בכנס!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*