כנס מוצלח לבני גנץ בלאונרדו

כנס מוצלח לבני גנץ בלאונרדו

סוף סוף (סוג של) אווירת בחירות בעיר אשדוד, בני גנץ יו״ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה הגיע אתמול (מוצ״ש) לכנס במלון לאונרדו באשדוד. מעל ל-400 איש הגיעו לאולם כדי לשמוע את המועמד הטרי, לשאול ולקבל תשובה ישירה לשאלות אישיות.

גנץ שידע מראש שהוא מגיע לעיר ימנית נזהר בלשונו ולא תקף את נתניהו באופן אישי מחשש לתגובת זעם מאולתרת של הקהל, "נתניהו ציוני אמיתי. שירת את ישראל בהרבה תפקידים, יש לי אליו הרבה כבוד. אבל עד כאן. נגמר", גנץ גם עקץ בקטנה את נתניהו בכך שהוא פרוטקשן, לא ישלם לחמאס.

כמו שהתכונן גנץ לעיר ימנית הבין גנץ שמילה טובה למגזר החרדי לא יכולה להזיק, היות ויאיר לפיד מוחרם מנסה גנץ לפתוח פתח למגזר באומרו אתמול: "יותר ממה שישראל שמרה על השבת, השבת שמרה על ישראל. נשמור על תלמוד תורה ועל המסורת. ועדיין, שכל אחד יוכל לחיות כפי שהוא רוצה. מה אנחנו בלי ירושלים? נמצא דרך לחיות ביחד".

כפי שדווח אתמול בערוץ 12 גנץ כבר מייצר קשרים ליום שאחרי ומנסה להישאר ממלכתי בכל הגזרות, גנץ פרש את משנתו תוך שילוב תכניות של לפיד ויש עתיד כדוגמת חוק הקלון שקיבל מוכן  בירושה וגם הגבלת הקדנציה של ראש הממשלה ל-2 קדנציות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*