כל מה שרציתם לדעת על פרוייקט ״חופיקס״

כל מה שרציתם לדעת על פרוייקט ״חופיקס״

עשרות גירסאות בנושא מיזם ״חופיקס״ רצו היום ברשתות החברתיות ובמסדרונות הווצאפ שלל גירסאות עם טווחי מחירים בפערים של מאות אחוזים אז יצאנו לשטח לעשות כדי לענות על מרבית השאלות הפתוחות.

מיזם חופיקס הוא סטארט-אפ חברתי אשדודי שבא בראש ובראשונה לתת מענה להעסקת תלמידים ועל הדרך לפתור לתושבי אשדוד את בעיית הסבלות וסחיבת חצי בית על הגב כדי להעביר יום כייף בחופי השונים של אשדוד.

מחירון הקיוסק החברתי ברובע טו׳

הרעיון פשוט, העסקת נערים ישירות ע״י העירייה, השקעה ראשונית בציוד, ורווח מינימלי על כל פעולה. המיזם הוחל על כל חופיה של העיר וכולם היו מרוצים.

בשנה האחרונה החליטו בעיריית אשדוד להעביר את המיזם לזכיין פרטי, מבחינת העירייה מדובר בכאב ראש אחד גדול בחודשי הקיץ ומצד שני, לתושב יישארו כל ההטבות והמחיר ה״חברתי״ של 2 ש״ח לשכירת הכיסאות, שמשיות, שולחנות, שכשוכית ועוד…

מי שלא יחזיר את הציוד למקום ממנו שכר ייקנס ב-10 ש״ח אותם השאיר כפיקדון עבור כל פריט.

בנוסף, קיבל הזכיין מגוון פריטים אותם עליו למכור במחיר אחיד, כדוגמת מים מינרלים, ברד ועוד… על חלק נוסף מהפריטים יוכל לגבות הזכיין מחיר שוק.

ברובע טו׳, מופעל כל החוף בחסות אגף הרווחה, גם הקיוסק השוכן במבנה עירוני פועל במתכונת חברתית ומציב מחירון שווה לכל נפש עם פחית ב-5 ש״ח וגלידת מגנום או טילון ב-7 ש״ח בלבד.

מחירון חופיקס

שימשיה תעלה לכם רק 2 שקלים לכל היום.

צילייה תעלה לכם רק 2 שקלים לכל היום.

שולחן, כיסא, בריכת ילדים – כל אחד יעלה לכם רק 2 שקלים ביום.

לתושבי חוץ העלות היא 5 שקלים לפריט.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*