כל מה שרציתם לדעת על אירוע שמפיקים בחוף הים

כל מה שרציתם לדעת על אירוע שמפיקים בחוף הים

בעשור האחרון כולם מנסים להפיק אירועים מיוחדים יותר, ייחודיים יותר, יוצאי דופן, באווירה שונה ובעיקר על רמה. אחד המקומות שהפכו ליותר פופולאריים בהשוואה לאחרים, הן אם מתייחסים לאירועים אותם מפיקים באולם והן לאירועים אותם מפיקים בחיק הטבע הוא חוף הים. הפקה של אירוע בחוף הים מביאה איתה קשת רחבה של יתרונות גם בפן העיצובי וגם בפן הפרקטי. מדובר בסוג האירועים שכולם אחר כך זוכרים לטובה. הצבעים, האווירה המיוחד, השיק, המוזיקה וכן, גם האוכל. אז אם גם אתם מעוניינים להפיק אירוע על הים, בשורות הבאות ננסה להציג בפניכם את כל מה שכדאי וצריך לדעת.

מה היתרונות של אירוע על הים?

הלוקיישן הוא ללא ספק היתרון המרכזי ביותר שמחליטים להפיק אירוע על הים. מדובר בשילוב ייחודי של צבעים ואווירה. מה יותר ממגנט מהשקט, השלווה והרוגע שיש בים? מה יותר מרגש מלשבור את הכוס שברקע מראה שקיעה מהפנט? מה יותר נעים מלשבת באוויר הפתוח עם מדובר בלוקיישן קסום, כייפי, מרגיעה שתמיד גורם לכולם ליהנות. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא בהיבט של הגמישות. כשבוחרים לתכנן אירוע על הים, כל האפשרויות עומדות בפנינו ולא משנה אם זו חתונה, בר מצווה, מסיבת רווקים או מסיבת גיוס. בעיקרון, שבוחרים בהפקה על הים, יש שתי אפשרויות עיקריות. האחת היא לבחור אולם ואז בעצם אנחנו נהנים מכל השירותים תחת קורת גג אחת ולא צריכים יותר מדי לשבור את הראש. השנייה היא לארגן אירוע מא‘ ועד ת‘ ממש בעצמנו ולבחור את כל הספקים ובעלי המקצוע שייקחו בו חלק.

אולם עם לוקיישן מושלם מה צריך יותר מזה?

כאמור, האופציה היותר פופולארית היא פשוט לבחור גן אירועים או אולם הממוקמים ממש בקו המים או בסמוך לחוף. בישראל יש המון אולמות כאלה לאורך כל הרצועה, כך שדי בקלות תוכלו למצוא אולם כזה בלי מאמץ.  בחירה זו תאפשר לכם לחסוך זמן, אנרגיה והרבה מאוד כאבי ראש. החיסרון הוא שתהיה לכם פחות גמישות בבחירה של דברים כמו הקייטרינג למשל.

עשו זאת בעצמכם

עוד אפשרות שקיימת, כזו שנשמרת בעיקר לאמיצים שבינינו היא הפקה של אירוע על החוף עצמו. ראשית כל תצטרכו לבחור בחוף עם גישה מתאימה ואישורים מתאימים דרך העירייה, לבחור ספק בין אם זו חברת הקייטרינג, חברת ההגברה והתאורה ובין אם מעצבת שתדאג לכם לכל הציוד סביבה האירוע ולאווירה בו. גם עבור מי שיבחר לארגן אירוע עלה ים בעצמו, יש בעיקרון 2 אופציות. האחת היא לבחור בחברה אשר מתמחה בהפקה של אירועים בחיק הטבע וגם בחוף הים והשנייה היא לבחור את כל הספקים בעצמכם.

חולמים לתכנן אירוע על הים ולא יודעים מאיפה להתחיל? דרך האתר CALLEVENT תוכלו ליהנות משפע של אפשרויות ולבחור את המקום המושלם המתאים לצרכים שלכם מבלי להתפשר. בנוסף, הצוות שלנו ישמח ללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך ולענות לכם על כל השאלות. אז כל שנותר לכם הוא פשוט ליצור איתנו קשר דרך האתר ואנחנו כבר נחזור אליכם ממש בקרוב.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*