כל מה שגיימר צריך 

כל מה שגיימר צריך 

אנשים שמבלים זמן מה מול המחשב יגלו עם הזמן שיש ציוד שפשוט יכול לספק נוחות ויעילות לזמן שהם משקיעים ולתוצאה שהם מבקשים לקבל. באם המטרה שלהם, הסיבה לכך שהם מול המחשב היא כדי למעשה לשחק בו  הרי שהם עושים זאת למטרות גיימינג, משחק. במקרה זה, ציוד לגיימינג יכול לאפשר הטבות שונות. 

ציוד לגיימינג – לשחק במחשב בסטייל 

איזה ציוד לגיימינג יכול להתאים, כשרוצים להשקיע את הזמן בלשחק משחקים מול המחשב? ובכן, אפשר להתחיל עם משהו בסיסי. צג למחשב. צג למחשב זה דבר שבכל מקרה אמור להיות למחשב האישי שלנו. ולא, אנחנו לא מדברים על לפטופ, אף על פי שהוא יכול להתאים. אנחנו מתייחסים כעת למחשב שולחני לכל דבר. הצג יכול להיות די פשוט, לא מיוחד במיוחד. 

ועם זאת, הוא זה שיציג לנו מה קורה במשחק. ואנחנו רוצים שיעשה זאת היטב. גם כדי שיהיה לנו נעים ונוח, וגם כדי שהעיניים שלנו יקבלו יותר פינוק ותנאים בריאים לצפייה. כדי לבחור צג מתאים אפשר לחפש על פי כמה גורמים, ביניהם  הרזולוציה. המינימום יכול לעמוד על 1080X1920, בעוד ש-4K יכול להיות אפילו יותר טוב ומפנק (וגם במחיר גבוה יותר). אופציית ביניים יכולה להיות רזולוציה של 1440X2560. 

ציוד לגיימינג – המקלדת עצמה 

שנית, במסגרת ציוד לגיימינג, אפשר לשקול את המקלדת עצמה. שוב, אביזר דיי בסיסי  אך כזה שאנחנו בהחלט יכולים לשדרג. מקלדות מכניות יכולות להיות דיי עמידות וקלות לניקוי ממקלדות רגילות. יתרה מכך אפשר שהן יהיו די מהירות. וזה יכול להיות שימושי באם רוצים לתת פקודה למקלדת לפעול באופן מידי ולהגיב בצורה מהירה להנחיות השחקן. 

עכבר במערך של ציוד לגיימינג 

אביזר נוסף, במערך ציוד לגיימינג שיכול להתאים  הוא, הפלא ופלא  העכבר. כן, העכבר. אם מוצאים את הנכון, זה בהחלט יכול לייעל את חווית השימוש. על העכבר להיות נוח וארגונומי, תומך את מבנה וצורת היד ומאפשר יציבה והחזקה נכונה של התנוחה. מעבר לכך אפשר לבחון את המשקל שלו ואת מהירות התגובה שלו, לראות על פי מאפיינים אלו מה יכול להתאים. 

כסאות לגיימינג 

והפריטים האחרונים שנכניס לרשימה שלנו, בהקשר של ציוד לגיימינג – הם כסאות לגיימינגכן, כסא, הפריט שאנחנו יושבים עליו. כסא לגיימינג יכול לספק נוחות ונעימות, כמו גם יציבות  וזה משנה למי שיושב על כסא לאורך זמן. ישנה חשיבות לעמידות של הכסא, לצורה בו הוא נושם, לקלות הניקיון שלו וכמובן למידת הנוחות שמאפשר.  

 קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*