כל המעלות לתלמיד מעלות

כל המעלות לתלמיד מעלות

"אין לך דבר יותר שווה מטיפול שווה בבלתי שווים" דברים אלה של הרבי מקוצ'ק משקפים את הפעילות של מוסדות החינוך הממלכתי דתי ושל הערכים עליהם מתחנכים דוקרות של תלמידים. שבוע החמ"ד שהגיע השבוע לסיכומו, היה הזדמנות נהדרת להציץ ולהתרשם.

במסגרת שבוע החמ"ד אשר מתקיים בכל מוסדות החינוך הממלכתי דתי בארץ, לסיכום השבוע, התקיים ביום ראשון ב' ניסן, ערב הוקרה והצדעה לקהילת החינוך הממ"ד באשדוד, בסימן הצדעה למורי והורי החמ"ד. הערב התקיים בבית 'יד לבנים' באשדוד במעמד מר מאיר סבג, מחמ"ד מחוז הדרום, גב' מרטין עובדיה, מנהלת מחלקת החינוך בחטיבה הצעירה, מפקחים, מורים, הורים ותלמידים.

בערב שכולו הוקרה והצדעה לחמ"ד זכו כולם לחוות חוויה ערכית במופע של תלמידי ביה"ס מעלות "ואהבת לרעך כמוך". תלמידי מעלות רגשו את כל הקהל שלא הפסיק להריע ועמד לכבודם. מנהלת ביה"ס רבקה בחרי מספרת על זרם התגובות, המיילים וההודעות שהיא מקבלת על המופע המרגש וציינה "מתוך אמונה שבכל אחד טמון האור וכל אחד יכול אם רק תינתן לו ההזדמנות, ראינו את עוצמת האור המיוחדת שבכל תלמיד ותלמיד".

באירוע נישאו נאומים ונשמעו ברכות לתלמידים להורים ולצוות המורים והמחנכים. ומה אמרו הנואמים על מופע תלמידי מעלות?

מרטין עובדיה, מנהלת החטיבה הצעירה במינהל החינוך שבחה את העושים במלאכה ואמרה: "זכינו לראות בפלא חינוכי. אשרי התלמידים והוריהם שזכו לבית אוהב מכבד כמעלות".

מר מיכאל פיקאר, מפקח ממ"ד כולל: "הפלא של הפלא של החינוך במיטבו לתת עוצמות לילדים המופלאים האלה. לרגע רציתי לקפוץ לבמה ולחבק את הילדים.. רגשתם אותנו מאוד".

גב' יוכי חג'בי, מפקחת ביה"ס: "מציינת בהערכה רבה את הופעת תלמידי ביה"ס בכנס חמ"ד. הופעה מרגשת מאוד. בכל עת מציינת את העשייה החינוכית הברוכה והאמונה בכל תלמיד "כל אחד יכול". הערכתי לך ולצוות".

הרב יואל דרמון, מנהל אורות, מנחה הערב: "רבקה, ההדים מהופעת תלמידי מעלות לא מפסיקים לזרום אלינו,השארתם רושם ענק. אנשים התרגשו מאוד,יישר כחכם!"

רבקה בחרי, מנהלת ביה"ס, מודה לכל המברכים ומציינת בגאווה על הזכות שלה ושל הצוות ללמד תלמידים נפלאים אלה. מודה לכל הצוות החינוכי, מורים, סייעות,  אנשי מנהלה ובנות שרות לאומי העושים עבודתם נאמנה, רואים בעבודתם שליחות ועבודה קודש. "באהבה ואמונה ניתן להגיע לכל תלמיד" סיכמה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*