"ככה השמש רואה אותנו, אל תתנו לה הזדמנות לפגוע!"

"ככה השמש רואה אותנו, אל תתנו לה הזדמנות לפגוע!"

האגודה למלחמה בסרטן במסע הסברה חדש וייחודי עם בוא הקיץ. 

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בימים אלה בסרטון חדש לרגל השבוע הראשון של הקיץ.

הסרטון, מצולם מלמעלה ומדמה כיצד השמש רואה את השוהים על חוף הים: חלקם "חכמים בשמש" ומגנים על עצמם מקרינת השמש, וחלקם לא שומרים על כללי הזהירות בשמש. השמש מזהה את השוהים בים שאינם "חכמים בשמש" ומסמנת אותם בכוונת מטרות אדומות.

בין "החכמים בשמש" ניתן לראות זוג היוצא מהאוהל לבוש בהתאם לכללי "חכם בשמש", אוסף את חפציו והולך הביתה (לא שוהה בים בשעות הלא בטוחות), צעירה לבושה בגלביה, כובע רחב שוליים, משקפי שמש, מתמרחת במסנן קרינה ונכנסת לאוהל גדול ,על מנת לשהות בצל, וצעיר הצועד לאורך החוף עושה פעילות גופנית וגם שומר על כללי  הלבוש של "חכם בשמש". השמש לא מסמנת אותם בכוונת שלה.

על החוף מזהה השמש זוג שחקני מטקות בבגד ים בלבד, גבר היוצא מהמים ונשכב על מיטת שיזוף ואישה משתזפת, אותם היא מסמנת בכוונת המטרות שלה.

מסע ההסברה החדש של האגודה למלחמה בסרטן נועד להעביר את המסר, כי חשיפה לשמש בשעות הלא בטוחות וללא שימוש בכל אמצעי ההגנה החיוניים עלולה להביא לנזקים בלתי הפיכים לבריאות העור ולמראהו ואף לגרום לסרטן העור.

הסרטון החדש עולה לשידור בימים אלה וישודר במהלך חודשי הקיץ (גם באינטרנט) בנוסף, יופקו גם מודעות לעיתונות הנגזרות מהתשדיר.

במקביל לקמפיין המזהיר מפני חשיפה לא מבוקרת לשמש, מפרסמת האגודה למלחמה בסרטן מודעה חדשה "סרטן בקופסא" המזהירה מפני שימוש במיטות שיזוף, שמהווה סכנה לא פחותה מחשיפה לשמש.

האגודה למלחמה בסרטן ממליצה להימנע ככל הניתן מחשיפה לשמש בין השעות 10:00-16:00, לשהות בצל, לחבוש כובע רחב שוליים שיגן על הפנים והעורף, להרכיב משקפי שמש, לכסות את הגוף בלבוש מלא, למרוח מסנן קרינה בשכבה נדיבה לפי ההמלצות ולהרבות בשתיית מים.

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

המלצות האגודה נמצאות בחוברות ההסברה אותן ניתן להזמין ללא עלות בטלפון 1-800-599-995.

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*