כך תחליטו מהיכן להזמין את הסושי הבא

כך תחליטו מהיכן להזמין את הסושי הבא

אחרי שכבר פיצחתם את הדילמה אליה נכנסתם עם בחירת המזון המהיר אותו תרצו להזמין עד לביתכם, עתה מגיעה השאלה המאתגרת אף יותר והיא מאיזו מסעדה מומלץ שנבצע את ההזמנה. בעוד שבמזונות דוגמת המבורגרים ופיצות ישנן רשתות מוכרות ונקודתיות, הרי שסושי מציב פנינו אתגר לא קטן; לצד הרשתות שכולנו מכירים, ישנן עוד אינספור מסעדות בוטיק קטנות ומשובחות שנותנות פייט לא קטן כלל וכלל.

אז במקום שתשברו את הראש בכל פעם מחדש, במאמר שלפניכם, קיבצנו מספר טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה בצורה מושכלת ונכונה!

תפריט עשיר לעומת מספר מנות מצומצם

מתקשים להבחין מהי מסעדת מזון מהיר לסושי ומהי מסעדה בעלת רמה קולינרית גבוהה? את התשובה לכך תוכלו למצוא הישר מבדיקת התפריט אשר מופיע באתר. מספיק לעלעל בתפריט למספר רגעים חטופים כדי להבין; כאשר מדובר בתפריט רחב ידיים עם מגוון מנות שונות, אז הרי שזוהי מסעדה שאיננה מספקת מזונות מהירים, כי אם מנות מוקפדות ומחושבות. אם מדובר בתפריט דל, אז הרי שזוהי מסעדה שיותר נוטה למאפייניה של רשת חובקת ידיים.

קרבה לאזור מגוריכם

קחו בחשבון כי מסעדה שמרוחקת יותר מכם, עלולה גם לגבות תשלום גבוה יותר בעבור ההזמנה. כמו כן, מסעדה רחוקה יותר עלולה להתעכב עם משלוח המנה. לכן, בחיפושכם אחר מסעדת סושי לביצוע משלוחים, ובמיוחד כאשר מדובר במסעדה פרטנית ולא ברשת רחבת ידיים, הרי שמומלץ לבצע חיפוש נקודתי שמתאים לעיר מגוריכם דוגמת מסעדת סושי בראשל"צ, סושי בחיפה, בירושלים וכיוצא בזה.

המלצות קודמות

אחד מנקודות החולשה העיקריות של כל מסעדה היא מה שמתחולל במנה בזמן הנסיעה במשלוח. מעטות המסעדות שבאמת יכולות לספק את המנה כפי שהיא מופיעה בתמונה. את זה ניתן לגלות רק אם לוקחים הימור על אותה מסעדת סושי בה בחרתם, או דרך בדיקה מהירה על ביקורות גולשים במרשתת. כתבו את שם המסעדה ממנה אתם מעוניינים לבצע משלוח, ובדקו מה לקוחות קודמים מספרים על חווית ההזמנה. תופתעו לגלות עד כמה ישנו מידע עצום ורב ברשת שיכול לספק לכם בדיוק את התשובה הנכונה.

אם ננסה לתמצת את השלבים הנכונים שיסייעו לכם בהזמנת המשלוח של מנת הסושי המושלמת לביתכם, אז הרי שבדקו אם מדובר במסעדת מזון מהיר או מסעדה ייחודית. אם מדובר במסעדה ייחודית, הרי שניתן להתגמש באשר לקרבה לאזור המגורים, אם מדובר ברשת אז הרי שחבל יהיה להמתין זמן ארוך וממושך. לאחר שהגעתם למספר מסעדות מצומצם, בצעו את הניפוי האחרון באמצעות בדיקת ביקורות והמלצות הגולשים.

בתיאבון!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*