כך תבחרו את מתקן המים המתאים עבור העסק שלכם

כך תבחרו את מתקן המים המתאים עבור העסק שלכם

למים תפקיד חשוב בשמירה על בריאות הגוף, ולמתקן המים תפקיד חשוב ביצירת גישה מהירה וקלה למי שתייה צלולים וקרים או למים חמים לכוס קפה. מתקני מים חמים וקרים הפכו לפופולריים ביותר בימים אלה, ואפשר למצוא אותם בבתים, במשרדים ובמקומות רבים אחרים. מכשירי מים חמים וקרים מגיעים במגוון של צורות וגדלים, עם הרבה אפשרויות ועיצובים.

כדי לבחור מתקן מים או מכונת קפה למשרד באופן מושכל, עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות בסיסיות שיסייעו לכם למצמצם את מרחב החיפוש שלכם. משם, הדרך לרכישת מתקן המים שמתאים לצרכים שלכם, היא קצרה ביותר.

שאלה של תקציב

מהו התקציב שלכם? אל תופתעו כשתגלו שטווח המחירים של מתקני המים הוא רחב ביותר. לכן, הצעד הראשון שלכם לקראת רכישת המתקן הטוב ביותר עבורכם, הוא לקבוע את התקציב. מחירי מתקני המים יכולים לנוע בין עלות סבירה לעלות יקרה מאוד, תלוי בתכונות ובמאפיינים של המתקן.

ניצול אנרגיה יעיל

עד כמה חשוב לכם החיסכון באנרגיה? רבים מהמתקנים בימינו מיוצרים כך שניצול האנרגיה שלהם יהיה מינימלי. זה מועיל לסביבה ומבטיח שמירה של משאבי הטבע. בחירה של מוצר חסכוני באנרגיה היא החלטה חשובה גם מבחינה פיננסית, כי מוצרים יעילים שומרים ישירות על הכסף שלכם. כדי לקדם את צמצום החיפושים שלכם, קבעו אם חשוב לכם שהמתקן יהיה יעיל מבחינת ניצול האנרגיה.

צורתו של מתקן המים

האם אתם מעדיפים מתקן שעומד על השיש או על הרצפה? מה הכי מתאים לכם? עד כמה חשוב לכם הסגנון והתפקוד של מתקן המים? האם אתם מעוניינים להציב את המתקן על השולחן, על הדלפק או בפינת המשרד שלכם? זוהי שאלה חשובה מאוד שנוגעת ישירות לחיפוש שלכם. מתקני המים עברו מרחק רב מבחינת הפונקציונליות והעיצוב שלהם, ועכשיו בהחלט אפשר להתאים את סגנון המוצר לצרכים שלכם.

סגנון ועיצוב מתקן המים

עד כמה חשוב לכם הסגנון והעיצוב של מתקן המים? באופן מסורתי, מכשירי המים היו זמינים בעיצוב אחד: בקבוק שקוף שיושב על גבי מתקן המים. בעוד שעיצוב זה עדיין נפוץ למדי, נכנסו לתמונה מספר אפשרויות עיצוב נוספות. למשל, מכשירי מים חמים וקרים שמגיעים עם בסיס אחסון, עיצוב שמסתיר את המכל, או מתקן שכולל טיהור/ניקוי בנקודת הצריכה. בחירה במכשיר המשלב אפשרות של מים מוגזים, חמים וקרים יחדיו, יכול לעיתים לחסוך בעלויות נוספות כגון רכישה של מכונת קפה למשרד.

מתקן מים חמים וקרים – Point Of Use – טיפול/טיהור בנקודת הצריכה

מודלים Point-of-Use, ללא בקבוקים, שולטים היום בשוק ומציעים את כול הנוחות של מתקני המים המסורתיים. מתקנים אלה חוסכים את העלויות של החלפת הבקבוקים, את הפסולת של הבקבוקים הריקים ואת הטרחה של החלפת בקבוקים ריקים במלאים. מודלים יעילים אלה מסתמכים על מקור המים של הבית או המשרד. במתקנים אלה נדרשת התקנה לפני השימוש, כיוון שהמים מנוקזים ישירות לקווי מים נקיים. רוב מתקני המים – קרים וחמים – מצוידים במערכות לסינון מים כדי להסיר את החששות לגבי רמת הניקיון של המים.

באדיבות http://www.drinka.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*