כיצד תבחרו אולם לחתונה שלכם ב- 4 שלבים

כיצד תבחרו אולם לחתונה שלכם ב- 4 שלבים

חיפוש אולם לחתונה יכול להיות משימה מתישה במיוחד, כזו שלפעמים עלולה לקחת זמן רב וליצור עומס או מתח נפשי רב בקרב עורכי האירוע עצמו – אף על פי שלא מדובר בגזרת גורל. כלומר, כשמחפשים מקום לקיים בו את אחד הימים השמחים והמאושרים ביותר בחייכם, ניתן לצמצם משמעותית את הלחץ או הקושי בהקפדה על 4 שלבים פשוטים.

בנוסף לכך, חשוב לציין שאותם כללים אינם תמיד גנריים ושמומלץ להתחשב בנסיבות ייחודיות של כל אולם אירועים כשלעצמו, כשבחירה לדוגמה באולם אירועים בראשון לציון יכולה לטמון בחובה יתרונות ומעלות שאולי לא ידעתם שקיימים, כמו שמיד נדגים ונרחיב.

כמות האנשים כפרט החשוב ביותר

בהמשך לכך, כשמתכננים חתונה חשוב להתייחס למאורע בדיוק כמו אל מבצע צבאי – ולגזור מן הסוף להתחלה. במילים אחרות, כדי להבין איזה אולם אירועים אתם מחפשים, חשוב שתבינו בראש ובראשונה איזה אירוע אתם מתכננים לקיים.

הכוונה בכך היא הפרדה בין אירועים מצומצמים של מספר עשרות בודדות עד מאה אנשים, לעומת אירועים שכיחים יותר של 300 – 400 מוזמנים ואף אירועי ענק שחוצים את רף ה- 1000. לכן, לפני שתתאהבו באולם לחתונה קטן ומרגש, קחו בחשבון שאם אתם מתכננים לדחוס לתוכו 600 מוזמנים יכול להיות שהוא פשוט לא מתאים לכם ולא יאפשר לכם להשתמש בו כהלכה.

מיקום מיקום ועוד פעם מיקום

אחרי שפתרנו את סוגיית כמות הנפשות באירוע עצמו, הנקודה הבאה שחשוב לתת עליה דגש היא המקום בו האירוע יתקיים. אף על פי שלא מדובר בפרט שחייבים לסגור אותו מבעוד מועד עד לרמת הרחוב, חשוב להבין אם האירוע שלכם יתקיים במרכז או בפריפריה, צמוד לים או דווקא אל מול ההר, כאשר מדובר בפרטים שמשליכים אחר כך על כלל פרטי החתונה עצמה.

כמו כן, חשוב לציין שכשמחפשים אולם לחתונה, ראוי להצביע במיוחד על אולם אירועים בראשון לציון כאפשרות מצוינת ושרבים אינם מודעים לה. כלומר, אף על פי שרבים מודעים ליתרונות שבעריכת חתונה במרכז – כמקום נוח להגעה ושקרוב לביתם של רבים, מעטים מדי לא מודעים לכך שלאולם אירועים בראשון לציון יש את כל התנאים האידיאליים ביותר עבורם.

הסיבה לכך היא היותה של ראשון לציון אופציה מעולה עבור אירועים – קרובה למרכז אך לא פקוקה, עתירת חנייה בניגוד לתל אביב, ובמחירים נוחים משמעותית לעומת כמה קילומטרים בודדים צפונה.

כמות וסוג השירותים שהאולם מציע לכם

עוד אבן דרך משמעותית בדרך למציאת האולם האולטימטיבי היא הפרדה בין האולמות השונים על בסיס השירותים שהם מציעים או יודעים להעמיד לרשותכם כחלק מהאירוע עצמו.

כלומר, אם האולם שלכם מקנה לכם אך ורק את המבנה עצמו, מבלי לכלול בכך קייטרינג איכותי ויוקרתי, או מבלי להציע לכם גם שירותי בר ואף אנשי מקצוע כדוגמת צלמים, דיג'יי, מעצבי פנים ומנהלי אירוע – ייתכן מאוד שמדובר באולם שיצריך ממכם להזיע הרבה יותר ביום האירוע עצמו.

לכן, עבור כל זוג מדובר בשאלה סובייקטיבית, כאשר ישנם זוגות שיעדיפו לתת לאחרים לעשות עבורם את המלאכה, לעומת כאלה שמעדיפים לערוך חתונה במסגרת עשה זאת בעצמך.

ביקורות וחוות דעת מזוגות קודמים

אחרי שמצאתם אולם בגודל נכון, במיקום אטרקטיבי ובעל מניפת שירותים שמרצה אתכם, השלב האחרון אך החשוב לא פחות הוא עריכת סקר חוות דעת בקרב לקוחות עבר של אותו אולם.

השיחה עם אותם זוגות תאפשר לכם לגבש חוות דעת שמבוססת על אירועי אמת, ולהיחשף לעוד פרטים או "פרצות" שאולי חשוב שתדעו לפני שתקבלו החלטה כה חשובה – כמו קביעת המקום בו תערכו את אחד הימים המיוחדים בחייכם.

בחירת אולם לחתונה היא משימה מורכבת אך לא בלתי אפשרית

כפי שאפשר להבין מהכתוב לעיל, למצוא אולם לחתונה יכול להרגיש לפעמים כחיפוש מחט בערמת שחט, אך הקפדה פשוטה על סדר עדיפויות נכון ועבודה מסודרת לפי מטרות מוגדרות מראש – יכולה להקל משמעותית על החיפוש וגם על החוויה שנלווית לו, ולאפשר לכם להתחתן בשלווה ובשקט נפשי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*