כיצד להציג יצירות אמנות בבית?

כיצד להציג יצירות אמנות בבית?

הסלון שלכם לשביעות רצונכם אבל הקירות המקיפים אותו ריקים? החלטתם לעשות שינוי ולתלות יצירות אמנות ייחודיות בסלון אבל אתם לא יודעים איך עושים את זה נכון?
תנו לנו לומר לכם שאנחנו מבינים אתכם ואכן מדובר על משימה מורכבת ולא פשוטה.
אז איך תוכלו לצלוח את המשימה בהצלחה? ואיך תוכלו לדעת לבצע את ההתאמה הנכונה של יצירות האומנות לסלון או לפינת האוכל שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות טיפים מועילים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

לבחור יצירות אומנות שאתם באמת אוהבים

שימו לב שבהרבה מקרים, אנו נוטים לבחור יצירות אמנות שלא תואמות את הסגנון והטעם האישי שלנו. לדוגמה, יצירות שיש להן ערך כלכלי גבוה או כאלה שנחשבות לטרנדיות. אנו ממליצים לכם להימנע מכך. כאשר אתם בוחרים יצירות אמנות, אתם צריכים לא רק לאהוב אותן אלא גם להתחבר אליהן.  אתם רוצים להיות בטוחים שכאשר אתם נמצאים בסלון, בפינת האוכל או בכל חדר אחר, אתם תהנו להסתכל על היצירות.

להתאים את היצירות לצבעים המרכזיים שיש בבית

כאשר בוחרים יצירות אמנות, הן צריכות לייצר הרמוניה עם הצבעים שיש בבית. איך תעשו זאת בהצלחה? הפתרון לכך הוא פשוט. כל מה שצריך לעשות הוא לבדוק מהם הצבעים הדומיננטיים בחלל או החללים בהם אתם מתכוונים לתלות את התמונות ולאחר מכן, לחפש יצירות שדומות או משלימות את הצבעים הללו.

אתם לא חייבים להתאים את יצירות האמנות לסגנון של הריהוט שיש לכם בבית

נניח שהבית שלכם מעוצב בסגנון קלאסי או שאתם אוהבים פריטי וינטג", אין זה אומר שאתם חייבים לבחור יצירות אמנות שיהיו עם סגנון דומה. להיפך, דווקא יצירות אמנות שיהיו בסגנון שונה, ייצרו בבית אמירה מעניינת וייחודית.

על איזה קיר לתלות את היצירה?

אם יש לכם מספר קירות שעליהם מתאים לתלות את יצירת האמנות אבל אתם מוצאים את עצמכם בהתלבטות לגבי הקיר שהכי מתאים, אז קחו טיפ מאיתנו: בחרו את הקיר המרכזי. מדובר על קיר שאפשר לראות אותו מכל מיני נקודות בבית.

טיפ נוסף: אם יש לכם קיר גדול מאוד בבית, אל תחשבו שאתם צריכים לתלות עליו יצירת אמנות גדולה ומרשימה. זו טעות. הדבר יכול לגרום לתחושת כובד לא נעימה. אגב, אם תתלו יצירה קטנה, היא תמשוך את העין ותכניס אור וצבע.

תלייה נכונה של יצירות האמנות

כאשר תולים יצירות, יש לוודא שהן יהיו בגובה העיניים. מבחינת מרכז התמונה, רצוי שהוא יהיה בגובה של עד מטר וחצי מהרצפה ולא יותר. שימו לב גם למנח של התמונה. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לתלות אותה מעל הספה או שולחן האוכל, אז בחרו תמונה רוחבית ולא אורכית.

איפה מומלץ לרכוש יצירות אמנות?

אנחנו מזמינים אתכם לבקר בסטודיו של אילנה אביב אמנית הנמצא בפרדס חנה. בסטודיו, תמצאו אמנות למכירה מיידית ופסלים לעיצוב הבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*