כבוד לעיר אשדוד – אלון חזן מונה למאמן נבחרת ישראל

כבוד לעיר אשדוד – אלון חזן מונה למאמן נבחרת ישראל

יש שיגידו שזה היה צפוי אבל את חזן ההחלטה הפתיעה היום בסביבות השעה 12:00. הבשורה על משרת המאמן הכה נחשקת והמכובדת ניתנה לו היום ומהיום יכהן אלון חזן כמאמנה הרשמי של נבחרת ישראל בכדורגל.

יוסי בניון קיבל את ההחלטה – אלון חזן הוא האיש שיאמן את נבחרת ישראל. חזן למעשה מחליף את מי שעבד צמוד אליו בשנים האחרונות, וילי רוטנשטיינר, זה שאימן את הנבחרת הבוגרת ושימש כמנהל מקצועי של הנבחרות הצעירות. חזן כזכור, שימש כעוזרו של רוטנשטיינר בקדנציה שלו כמאמן הלאומי.

רוטנשטיינר אמר היום (שלישי) ל-ONE על המינוי של חזן כמאמן הבוגרת: “צפיתי את זה שאלון ימונה, זו החלטה טובה. בליגת האומות יש הזדמנות נהדרת לנבחרת ישראל כאשר נבחרת רוסיה לא צפויה לשחק. ישראל יותר טובה מנבחרת אלבניה, איסלנד זו לא הנבחרת שהייתה. לכן סיכויי ההצלחה של ישראל גבוהים מאוד לסיים ראשונה”.

לגבי חוסר הניסיון של חזן באימון קבוצה בוגרת, אמר רוטנשטיינר: “הוא למד הרבה בארבע שנים, עבד לצידי ולצד הרצוג, עזר לי המון כאשר הייתי בישראל. מדובר באישיות יוצאת מן הכלל. מצד אחד יש לו חוסר ניסיון באימון בוגרים, אך מנגד יש לו ניסיון גדול באימון נבחרות. יש לו את האיכות ואני חושב שהוא יצליח”.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*