יש לנו גמר תיכונים: מקיף ז העפילו לגמר

יש לנו גמר תיכונים: מקיף ז העפילו לגמר

היום התקיים חצי הגמר השני באליפות התיכונים בכדורסל מטעם רשות הספורט. מקיף ז' אירחה את מקיף ו' על הכרטיס השני לגמר, שיפגיש בגמר נגד מקיף ט' שעלתה שבוע שעבר. בסיום המשחק מקיף ז' ניצחו 65:35.

הרבע הראשון היה נראה שיהיה לנו משחק מבטיח. זה התחיל עם נקודות של אורי אלבז ונאור מיכאלי, אך דניאל אסרף פתח עם שבע נקודות, בעוד שמקיף ז עשו בזמן זה נקודה אחת של רפאל ברזיו. מקיף ו' מובילים לאחר ארבע דקות, בתוצאה 7:5. הקריה חזרו עם שתי שלשות של אורי אלבז ונועם אלישע, ולבסוף ירדו לסיום הרבע הראשון בתוצאה 16:11 צהוב.
אלון סרוסי החזיר את מקיף ו' למשחק עם ארבע נקודות רצופות. עידו אלטיט ואורי מזרוק הגדילו את הפער, ולפער שיא זמנית של שמונה נקודות. המשחק נשאר עד סוף המחצית בהפרשים אלה, נגמר בתוצאה 30:23.

למרות שתי נקודות של סרוסי בפתיחת הרבע השלישי, מקיף ז' עם פתיחה 7:0, הפער עמד על 12 נקודות, ומפה מקיף ו התחילו לאבד את עצמם במגרש. איבודים מרובים, החטאות מזריקות נוחות, בלתי ספורטיבי אחד, ובסיום הרבע עומד על 18 נקודות הפרש בתוצאה 48:30. רפאל ברזיו הוביל את ההתקפה ברבע השלישי והשני, וקלע חמש נקודות בריצה.

הרבע הרביעי הי די גמור, מקיף ו כבר לא יכלו להילחם, ומקיף ז החלו לשתף גם ילדים שלא עלו לשחק כל המשחק. אסיסטים במתפרצות, וכדורסל יפה. אך לבסוף המשחק היה גמור בתוצאה 65:35

אורי אלבז הקפטן הוא ממצטייני המשחק של מקיף ז' עם 18 נקודות, יחד עם רפאל ברזיו שקלע שמונה נקודות. נועם אלישע סיים עם תשע נקודות ונאור מיכאלי עם אחד עשרה נקודות (ששבע מתוכן היו ברבע הרביעי שהמשחק גמור.
במקיף ו היו רק שתי שחקנים שידעו לקלוע, דניאל אסרף עם 18 נקודות ואלון סרוסי עם 17 נקודות.

כתב וצילם איתי אניג׳ר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*