ישראל – סיפור הצלחה

ישראל – סיפור הצלחה

ליא קוזברג, תלמידת כיתה ו' בבית הספר לאמנויות "צמח" אשדוד, זכתה במקום הראשון בתחרות "הנואם הצעיר". נאומה של ליא עסק בנושא "ישראל – סיפור הצלחה" ולאן פניה של מדינת ישראל בעשור הקרוב. הזכייה היתה במסגרת השלב המחוזי ובסוף החודש היא תתמודד בשלב הארצי. גאווה לעיר אשדוד ולמחוז דרום יחד.

בסוף החודש ליא קוזברג, תלמידת כיתה ו' בבית ספר לאומנויות "צמח", תייצג את אשדוד ואת מחוז דרום בשלב הארצי של תחרות הנואם הצעיר. זאת לאחר שקטפה את המקום הראשון בשלב המחוזי וזכתה לתשואות על נאומה המלוטש שעסק במדינת ישראל ובהצלחותיה המרשימות.

מנהלת בית הספר, גב' אירנה טיומקין אומרת בהרבה גאווה כי זכייתה של ליא הינו כבוד גדול למחוז דרום, לעיר אשדוד ולבית ספר צמח. היא מתארת את ההתמודדות שהתקיימה ביום שישי האחרון בבית יד לבנים אשקלון. "בתחרות התמודדו אחד עשר משתתפים מבתי ספר שונים מאזור הדרום: אשדוד, אשקלון, ערד, אילת ועוד. חבר השופטים כלל אנשי חינוך שונים ובניהם מפקחת בתי ספר היסודיים הגב' רות בן ואליד" היא אומרת ומציינת כי "ליא קוזברג, התלמידה הנהדרת שלנו, זכתה במקום הראשון בתחרות".

נאומה של ליא עסק בנושא "ישראל סיפור הצלחה – לאן פנינו בעשור הקרוב", אותו נשאה בפני חבר השופטים ולפני קהל וזכתה לתשואות רמות ורבות. ליא השקיעה זמן רב באיסוף חומרים, מיון ובחירת הנושאים אותם שלבה בנאומה ולבסוף התפנתה לכתיבת הנאום. טיומקין: "אני גאה ונרגשת מההישג המדהים של ליא ובעיקר על הדרך שעשתה. ההישג הוא תוצאה של עבודה מאומצת והכנה דקדקנית".

בית הספר לאומנויות "צמח" משקיע רבות בטיפוח תלמידיו ומחנך אותם להפיק את המיטב ואת המירב מהכישורים והיכולות שלהם. "כל תלמיד ותלמידה ניחנים בכישורים מיוחדים אותם צריך לטפח ולהעצים ולהביא את תלמידינו למיצוי עצמי" אומרים בבית הספר ומבטיחים כי "צמח" ימשיך להצמיח תלמידים איכותיים שיביאו כבוד לבית הספר ולעיר אשדוד.

ליא כעת מתפנה להכנות והיערכות לקראת התחרות הארצית שתתקיים בסוף החודש בהרצליה. ולנו נישאר רק לפרגן ולאחל לה בהצלחה.

בתמונות: ליא ומנהלת בית הספר, תעודת הזכיה  |  צילום: בית הספר לאומנויות "צמח" אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*