ישי ירמיהו האשדודי פיתח אתר דרושים חדש

ישי ירמיהו האשדודי פיתח אתר דרושים חדש

גאווה אשדודית – תעשו לי לייק! ישי ירמיהו האשדודי פיתח את  Employza אתר דרושים  חדש שישאיר אתכם מעודכנים:

רזומה מפייסבוק, ממשק קידום משרות (כמו גוגל) ולייקים כדי שתדעו שחיפשו אתכם. תשכחו כל מה שידעתם על חיפוש עבודה, מעתה אמרו Employza.

זוכרים את התקופה שהייתם כותבים קורות חיים? מפקססים אותם או שולחים באימייל? אההה אתם עדיין עושים זאת? אז אין צורך יותר. אתר הדרושים Employza מקפיץ אתכם הישר ל2015 עם פרופיל מהפייסבוק, ממשק קידום כמו בגוגל והכי חשוב לייקים שיקפיצו אתכם קדימה אל המשרה או העובד הרצויים.

אז איך זה קורה? הממשק החדש מאפשר מילוי פרטי הרזומה באמצעות מילות מפתח או לחילופין באמצעות חיבור לדף הפייסבוק באמצעותו – יעודכן פרופיל הרזומה שלכם.

אם ישנן מספר משרות שאתם חפצים בהן תוכלו לרשום אותן במילות החיפוש ועל פי סדר החשיבות יופיעו המשרות הרלבנטיות.

לאחר מילוי הפרטים, תהיה התאמה בין מחפשי העבודה למחפשי העובדים על פי מילות החיפוש וברגע שתקבלו לייק ממעסיק תדעו שהוא בעניין ותוכלו להתחיל להתכתב ביניכם. התקופות שבהן חיכיתם לסימן יראו רחוקות מאי פעם.

אחד היתרונות הבולטים בטכנולוגיה של האתר היא שמעבר לשימוש המתקדם ניתן לייצר כמה פרופילים תחת אותו שם משתמש ובמקום לכתוב מספר קו"ח יוכלו המשתמשים לכוון על פי מילות חיפוש מתאימות כך גם מעסיקים שיוכלו ליצור פרופילים שונים למשרות שונות.

לכל פרופיל יעלו המשרות או רשימות העובדים שהכי מתאימים להם על פי הפרופיל שהעלאתם.

מטרת האתר, היא להקל על מחפשי העבודה וחיפוש אחר העובדים ולשמש כפלטפורמה יעילה ומהירה שמדברת בשפה הטכנולוגית של מחפשי העבודה העכשוויים.

את האתר יזמו ופיתחו ישי ירמיהו תושב אשדוד ושותפיו לעסק פוול קנבסקי, יעקב רוזין, איגור למברג, רומן זלמנוביץ'.

חווית חיפוש העבודה – הדור החדש:

employza.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*