ישיבת מועצה דרמטית: גרשוב הודח מחפ״א

ישיבת מועצה דרמטית: גרשוב הודח מחפ״א

מי שלא נכח הערב (שלישי) בישיבת המועצה לא ראה מופע פוליטי כזה מימיו, זה התחיל מבקשה של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון לעשות שינויים פרסונליים בתוך הסיעה ולהעביר את ראשות חפ״א לחנוך דרך הרליך וזאת מפאת אי שביעות רצון מתפקודו של גרשוב. כצנלסון נימק את החלטתו שדרך הרליך עם נסיונו כעורך דין יכול לתרום משמעותית להבראת החברה לפיתוח אשדוד.

גרשוב יצא להגנת המנכ״ל וקרא לילד בשמו, מנסים לפטר את יהודה אבידן וצובעים את זה בשינוי פרסונאלי בסיעה, לא אתן לזה יד הכריז גרשוב בנאום חוצב להבות.

הנאום של ולדימיר גרשון

אבל אז, פתח מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, את המחברת שלו והקריא נאום שכתב מבעוד מועד. נאום ששופך לכאורה אור גדול על פעילות חפ״א בשנים האחרונות, מחדלים עם רמיזות פליליות, בעיקר מתחנת המעבר עליה אחראית החברה.

הנאום של אילן בן עדי

בן עדי מנה לא מעט מחדלים של החברה מהעשור האחרון, עיכובים משמעותיים וחריגות רבו בעלויות הפרוייקטים עליהם צממונה החברה כשבראש ובראשונה הקאנטרי ברובע יג׳.

יהודה אבידן שנכח באולם נאלץ לשבת ולשמוע נאום חוצב להבות של מנכ״ל העירייה שחושף עוד ועוד פרשייה כולל עסקנות פוליטית, איומים, ועוד לא מעט האשמות קשות שככל הנראה ישבו לא מעט זמן בבטן.

יהודה אבידן מבחינתו כופר יחד עם גרשוב בכל ההאשמות ומפנה את כל חברי המועצה לדירקטוריון שהוא כאמור היחיד שיכול לעשות מעשה ולהדיח את המנכ״ל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*