ירידה של כ- 5% בזכאים לבגרות באשדוד

ירידה של כ- 5% בזכאים לבגרות באשדוד

אשדוד התבשרה על ירידה של 5% בתוצאות זכאי הבגרויות, שנה לאחר קבלת פרס החינוך.

משרד החינוך פרסם היום (ב') את דירוג שיעור הזכאים לבגרות לפי יישובים לשנת הלימודים תשע"ג. מהנתונים עולה כי באשדוד חלה ירידה של 4.6% בתוצאות. הממוצע באשדוד של המקיפים הנו גבוה מאוד – (כ 90% ) אולם הממוצע הכללי כולל חרדים והם כידוע לא ממש תורמים להגדלת הממוצע העירוני, תופעה איתה תצטרך העיר אשדוד באופן שרק יילך ויגבר, כזכור הנתון הדמוגרפי בתחילת שנת הלימודים הורה חד משמעית על גידול משמעותי ובפעם הראשונה יש יותר תלמידים חרדים בכיתה א׳ מאשר במערכת הממלכתית, נתון זה בהחלט עתיד להשפיע על אחוז הזכאים בשנים הבאות.

קברניטי העיר כבולים למען האמת ויצטרכו להתנחם ולקוות שהמקיפים ימשיכו לייצר מספרים מעוררי כבוד כמו שהם מספקים בשנים האחרונות, שם ללא ספק נעשית עבודה מאומצת, והתוצאות בהתאם.

מקיף ה׳ בניהולו של יעקב לדוגמא הצליח להשיג 100% כמו כן בית הספר לבנות אולפנא, מקיף ד׳ עם 98% וכן רוב המקיפים הצלחו לייצר ממוצע מרשים, גם ביחס לערים המובילות כך שצריך לקחת את המספרים בערבון מוגבל

הממוצע הכללי של המקיפים באשדוד עומד על קרוב 90%!
אך בשיקלול הסופי צונח ל65.4%:

מקיף א-86%

מקיף ב-65%

מקיף ג-94%

מקיף ד-98%

מקיף ה-100%

מקיף ו-84%

מקיף ז-92%

מקיף ח- 85%

מקיף ט-96%

מקיף י-74%

אולפנא-100%

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה טבלת תוצאות המבחנים המתייחסים למוסדות שהם תחת פיקוח של משרד החינוך (המשקפים גם מוסדות חרדיים בפיקוח של משרד חינוך)- בערים הגדולות בישראל. לפי נתונים אלו – אשדוד ממוקמת במקום השני אחרי רמת גן:

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*