יצאו מהמשבר – ניצחון ראשון לקבוצת הנוער העונה

יצאו מהמשבר – ניצחון ראשון לקבוצת הנוער העונה

התעלומה הגדולה ביותר של ליגת העל בשנתון נערים א' בפתיחת העונה הנוכחית היא ללא ספק מ.ס אשדוד. הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, שלאורך שנים נחשבה לקבוצה מצליחה בשנתוני הילדים והנערים, פתחה את העונה עם חמישה הפסדים בחמשת המשחקים הראשונים ועם יחס שערים עגום שעמד על 3 שערי זכות ו-19 שערי חובה. אתמול, במשחק השלמה מהמחזור החמישי, הצליחה אשדוד לרשום ניצחון בכורה – 1:2 בחוץ על בני סכנין, וזאת שלושה ימים לאחר שאיבדה יתרון 0:1 במשחק הביתי מול מכבי ת'א – שבתוך 6 דקות כבשה שני שערים והפכה את הקערה על פיה.

בשעת צהריים מוקדמת שחקני אשדוד עלו על אוטובוס ונסעו צפונה לסכנין. הנסיעה הארוכה, העובדה שהתייצבו למשחק אחרי יום לימודים, כל אלה לא היוו מכשול בפני הנחישות של שחקניו של חיים כהן [מנהל: דוד יפת]. הפעם הם הצליחו לזכות בשלוש נקודות, למרות שקל זה לא היה. שער שכבש זוהר אביסרור העלה את אשדוד ליתרון 0:1 בדקה ה-26, אך כבר לאחר שלוש דקות סכנין הצליחה להשוות את התוצאה ל-1:1, משער שכבש טאלב גנאיים. בדקה ה-64 הכשלה ברחבת סכנין הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל אותה תרגם לשער שחקן הנבחרת, יצחק אספה, שהעלה את אשדוד ליתרון 1:2 עליו היא הצליחה לשמור עד לסיום.

דוד יפת, מנהל מ.ס אשדוד, אמר לאחר המשחק: 'אנחנו שמחים מאוד על הניצחון, ובהזדמנות זו רוצים להודות לבני סכנין על האירוח ועל המשחק הספורטיבי. מאחלים להם ולנו הצלחה בהמשך הדרך'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*