ילדי העיר אשדוד ילמדו אנגלית באמצעות אפליקצית Singit החדשנית

ילדי העיר אשדוד ילמדו אנגלית באמצעות אפליקצית Singit החדשנית

עיריית אשדוד רכשה עבור תלמידי העיר בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים כ – 11 אלף תוכנות ללימוד אנגלית באמצעות מוסיקה ושירים אפליקציית Singit אשר נכנסה לאחרונה למערכת החינוך, פיתחה טכנולוגיה מתקדמת ללימוד השפה האנגלית באמצעות 5 מיליון שירים

תעשיית ההייטק מגיעה למערכת החינוך בישראל: עיריית אשדוד, שמה לה כמטרה לקדם את החינוך הטכנולוגי והחדשני עבור תלמידי העיר, ומאמצת את אפליקציית Singit לתכנית הלימודים. העירייה הפיצה כ – 11 אלף רישיונות של האפליקציה החדשנית, שתהיה זמינה לשימוש תלמידי העיר בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. באמצעות האפליקציה, יוכלו כעת המורים ללמד את השפה האנגלית בשיטות לימוד חדשניות ואינטראקטיביות דרך שירים ומוסיקה (כ – 5 מיליון שירים) כפי שהם נוהגים לשמוע ביוטיוב או בספוטיפיי. האפליקציה אושרה באוקטובר האחרון על ידי משרד החינוך ובימים אלה  נכנסת לשימוש בבתי הספר בעיר.

אפליקציית Singit בנויה משני חלקים עיקריים: צד תלמיד וצד מורה. עבור התלמיד ישנן שתי דרכים להשתמש באפליקציה: בחירת שיר ולחיצה על כל מילה שהוא אינו מזהה או רוצה לחקור. בעזרת טכנולוגיית AI המערכת לומדת את צרכיו של התלמיד ומציעה לו שירים נוספים עם המילים אותן ביקש ללמוד. לאחר שמיעת השיר התלמיד מקבל מבחן אוטומטי הבוחן אותו על המילים שלחץ עליהן על מנת לוודא שיפור.

כאשר המורה בוחר להשתמש באפליקציה יחד עם תלמידיו, הוא יכול דרך המערכת לשלוח להם מטלות מיוחדות כגון: מבחני דקדוק, "אנסין", מלא את החסר ו"עצור במילה". בנוסף, המורים באפליקציה יכולים ליצור שיעור מובנה מראש עם המטלות הקיימות ללא מגע יד אדם. הפלטפורמה מספקת למורה גישה לנתונים ותובנות נחוצות על כל תלמיד והתקדמותו האישית. השימוש באפליקציה יכול להיעשות מכל מכשיר אלקטרוני שנמצא ברשות התלמידים והמורה (סמארטפון, טאבלט או מחשב).

מיכאל פלד, מייסד ומנכ״ל Singit: "אנחנו מתרגשים שעיר כמו אשדוד בחרה באפליקציית Singit לטובת שיפור השפה האנגלית לילדי העיר. כמי שהחינוך בכלל ולימוד האנגלית בפרט הוא נר לרגליה, אנו מודים על ההזדמנות להגיע לכל כך הרבה תלמידים ולעשות שינוי בחייהם. אנו מודים לעיריית אשדוד על היוזמה המבורכת ושיתוף הפעולה הצמוד ובטוחים שמהלך זה יביא לשינוי דרמטי בהתפתחות החינוכית בעיר וקידום ילדי אשדוד לעתיד טוב יותר".

singit הוקמה בשנת 2018, על ידי מיכאל פלד, בוגר יחידת אופק בחיל האוויר. בשנת 2019 האפליקציה יצאה אל השוק המוסדי מתוך רצון לסייע לתלמידים לשפר את יכולותיהם בשפה האנגלית ולהפוך אותה לשפה שנייה (ESL). החברה סיימה פיילוט מוצלח במוסדות החינוך שם התנסו אלפי תלמידים ומורים בפלטפורמה וכעת הפכה לאחת מספקיות התוכן הרשמיות של משרד החינוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*