ייעוץ לבריכות שחייה –  אל תוותרו על ייעוץ מחברה מקצועית ומובילה בתחום

ייעוץ לבריכות שחייה –  אל תוותרו על ייעוץ מחברה מקצועית ומובילה בתחום

בעשור האחרון יש עלייה משמעותית בכמות בריכות השחייה הפרטיות בישראל, בעיקר בגלל התחרות הגבוהה בענף וירידת המחירים. גם טכנולוגיות הייצור החדשניות הובילו לפתרונות מתקדמים לייצור בריכות בשיטות ייחודיות ומחומרים איכותיים, עמידים וזולים יותר, לכן החלום לבנות בריכה ביתית נמצא כיום בהישג יד לרוב האנשים.

כדי לבחור בריכה ביתית יש לערוך סקר שוק מקיף, לקרוא על סוגים שונים של בריכות כמו בריכה עילית, תעשייתית, בריכות מבטון או מפיברגלס וכדומה. מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה המשווקת ומתקינה בריכות ומערכות ספא, כך זוכים לייעוץ מקצועי ולליווי צמוד לכל אורך הדרך, משלב התכנון, דרך שלב הבנייה והעבודות בחצר הבית ועד קפיצת הראש הראשונה למים הצלולים והנעימים.

גודל ומאפייני השימוש

בריכות שחייה מיוצרות בכל גודל, כמובן שאין צורך בבריכה אולימפית וגם לא בגודל חצי אולימפי. את הבריכה יש להתאים לתנאי השטח והסביבה, כמו גם למאפייני ולתכיפות השימוש. יש דגמים שונים של בריכות המחייבים קבלת היתר בנייה מהוועדה לתכון ובנייה ברשות המקומית אליה משתייכים.

יש תקנות בנייה ברורות לגבי מיקום הבריכה והגודל האפשרי בהתאם לשטח החצר ולפרמטרים נוספים. אם יש לכם חצר ענקית ואין מגבלת שטח תוכלו לבנות בריכה גדולה ומרווחת, אך עליכם לזכור כי גם הוצאות התחזוקה וחימום המים יהיו גבוהות בהרבה. לכן, חשוב לבחור בגודל המתאים לכם ובהתאמה לתכיפות השימוש וכמות הרוחצים הצפויה.

עיצוב הבריכה

הבריכות הביתית מגיעות במגוון עצום של עיצובים לבחירה, יש בריכות המגיעות מוכנות מהמפעל, בצורות מקוריות ומרשימות, אלו בדרך כלל בריכות פיברגלס. מעבר לעיצוב הבריכה יש לבחור גוון קירות, יש בריכות שניתן לחפות את הדפנות שלהן בחיפוי פסיפס יוקרתי.

בטיחות מעל הכל

בריכת שחייה ביתית חייבת להתאים לכללי הבטיחות המחייבים, ובמיוחד עליכם לחשוב על פתרונות יעילים למניעת כניסת ילדים ללא השגחה למים. לכן, חשוב להתייעץ עם המוכרים המנוסים ובהתאם לצורך יש לתכנן גדר או פתרון מיגון אחר מסביב לבריכה, כמו כן אין לוותר על כיסוי עמיד ואיכותי, יש גם כיסויים סולאריים השומרים על חום המים.

תקציב

את הבריכה עליכם לבחור גם על פי מגבלות התקציב העומד לרשותכם, יש מגוון סוגים ודגמים של בריכות, בעזרת ייעוץ מקצועי תוכלו לבחור בבריכה המתאימה לכם ביותר מבחינת מחיר, עלויות תחזוקה, גודל, עיצוב ועוד.

ייעוץ מקצועי מהחברה המובילה בישראל לבריכות שחייה ומערכות ספא

ספיר בריכות שחייה ומערכות ספא נוסדה בשנת 1988 על יד ספיר עזרא, איש מקצוע בעל ניסיון עשיר וידע רב בתחום הבריכות. חברת ספיר מייבאת, משווקת ומתקינה בריכות שחייה איכותיות בשלל עיצובים, עם השנים החברה הרחיבה את פעילותה וכיום היא מציעה מערכות ספא של מיטב המותגים בעולם, תחזוקה שוטפת לבריכות, פתרונות קירוי וכיסוי, פתרונות מתקדמים וחסכוניים לחימום בריכות ביתיות ואביזרים וכימיקלים לתחזוקה שוטפת ולניקיון הבריכה הפרטית.

החברה מחזיקה אולם תצוגה גדול ברחוב נחשון 5 בפתח תקווה, בסמוך לצומת סגולה. אנשי המכירות המנוסים יסייעו לכם באולם התצוגה או בטלפון לבחור את הבריכה המתאימה ביותר עבורכם, בהתאמה מושלמת לתקציב, לאופן השימוש, לתנאי השטח וגודל החצר ועל פי דרישות מיוחדות שלכם מבחינת בטיחות, עיצוב, עלויות ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*