יורם אסרף: הקורונה קידמה את לוחות הזמנים

יורם אסרף: הקורונה קידמה את לוחות הזמנים

בכל דבר רע חייב להיות גם משהו טוב, כך קרה לפחות ברשות הספורט שניצלה את תקופת הקורונה לטיפולי תחזוקה באולמות שבשנה רגילה מתבצעים בחודשי חופשת הקיץ ומשביתים את האולמות לקייטנות, חוגים ופעילות ספורטיבית. העובדה שהאולמות שייכים בעיקרם לאולמות בתי הספר לא מאפשרת פעילות במהלך שנת לימודים רגילה.

עם השבתת מערכות החינוך ניצל מנכ״ל רשות הספורט העירונית יורם אסרף את ההפוגה והחל בראש ובראשונה בפעילות חיטוי נגד נגיף הקורונה ומשם לטיפול יסודי במספר אולמות מרכזיים שבחלקם העבודות היו נרחבות וכללו החלפות פרקטים, צביעה ושיפוץ מקיף במקלחות ובשטח האולם.

גם הבריכות והמתחם המשותף זכו לטיפול יסודי מצד עובדי הרשות שניצלו את הסגר לטובת ריקון הבריכות וטיפול בכל התשתית, כל זה בנוסף להתגייסות של אסרף למטלות העירוניות וניהול מטה ה-65+ שדאג למערך הזנה לתושבי אשדוד העריריים וחסרי העורף המשפחתי.

אבל העבודה האמיתית שמתבצעת ברקע היא דווקא מחוץ לאולמות ורחוק מעיני הציבור, מדובר במגרשי האימונים בשטח קרית הספורט, העבודות שם מתקיימות מזה 3 חודשים ושהמדינה עצרה, שם לא הפסיקו לעבוד ובקצב גבוה ללא היסחי דעת.

במתחם עתידים לקום 4 מגרשי כדורגל, 2 מהם גדולים וחוקיים העונים על דרישות התאחדות הכדורגל הישראלית מבחינת התקנים ואף הרבה מעבר, מדובר במתקן היפה והמתקדם מסוגו בישראל ובאשדוד זכו להיות ראשונים להקים מתקן אימונים בכזה סדר גודל.

מדובר בלוגיסטיקה לא פשוטה בכלל מספר יורם אסרף מנכ״ל הרשות ומנהל הפרוייקט בפועל: ״מדובר בשטח פרא בתולי ומוזנח בעל צמחיית פרא שלא טופלה מעולם, שטח בטופוגרפיה לא פשוטה בכלל. כרגע נמצא השטח בעבודות יישור אחרונות והמלאכה עדיין רבה, עשרות בעלי מקצוע מעורבים בתהליך המורכב ובקרוב ניתן יהיה לקבל תמונת מצב כללית של תוואי השטח בה נוכל להציג את המיזם הלכה למעשה.״

צילום: דוד קקון  |  הדמייה אפי כוינה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*