יום עיון למניעת אלימות בסימן ניצול מיני התקיים במהות

יום עיון למניעת אלימות בסימן ניצול מיני התקיים במהות

אתמול התקיים במהות יום עיון למניעת אלימות בסימן ניצול מיני, את יום העיון הובילה אפרת אברמוביץ האמונה במהות על תחום מניעת אלימות. את פני הבאים קיבלו הוצגו מיצגים אמנותיים בנושא אלימות שלא משאירים אף אחד אדיש, המיצגים, עליהם אמונה בריזיט דוקהן, ראש תחום חינוך, מניעה והסברה ואנסטסיה קולייב רכזת מוגנות  ״זירת רצח״, ״רואה לך בעיניים״, ״מפגן הזדהות״ לא הדהימו את באי יום העיון והעבירו את המסר בצורה חדה ומרגשת. קמפיין ״תמרורי אזהרה בזוגיות הצד שלו״ שהופק בשיתוף מהות, הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי בראשותה של המנכ״לית סימונה מורלי ופורום מיכל סלע בשיתוף חברת מועצת העיר עו״ד אורית אלמוזנינו רייז ממונה על השיוויון המגדרי.
לאחר קבלת הפנים והברכות הוצגה ההצגה ״נערה ללא שם״ המתארת את הדרדדרות של נערה החווה ניצול מיני.וחתמה את יום העיון ד"ר אדווה רומנו בהרצאה על אחריות חברתית.

כיבדו בנוכחותם:
שחקני מ.ס אשדוד עו״ד קטי אליאס מנהלת מרכז לאלימות במשפחה, סטלה וינשטיין מנכ״לית ימינה, שמעון כצנלסון, סגן ראש העיר, אלונה מלכה קצינת חקירות משטרת אשדוד, מזל שאלתיאל מנהלת תחום נוער, ציונה אבוקרט מנהלת שירות מבחן למבוגרים ורויטל עמוס –  מנהלת קידום נוער.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*