"יום המורה" ייחגג השנה ב-3.12

"יום המורה" ייחגג השנה ב-3.12

במסגרת חגיגות "יום המורה", גם השנה יביע הציבור את הערכתו והוקרתו למורות ולמורים בישראל, על תפקידם בחינוך דור העתיד. החג החל ביוזמת ארגוני חינוך שהחליטו לפעול לקידום מעמד המורות והמורים בישראל. ביום חמישי, ה-3.12.15 ייחגגו מאות אלפי אזרחים בישראל את "יום המורה" בבתי הספר וברשויות המקומיות.

השנה צפויים להיכתב אלפי מכתבי תודה שישלחו על ידי תלמידים למוריהם, שטיחים אדומים יפרסו בכניסה לבתי הספר, הורים יחלקו פרחים ויארגנו ארוחות בוקר מפנקות לצוות המורים. בנוסף, צפויות להתקיים מסיבות הפתעה למורים וטקסים חגיגיים לציון היום. חלק מהמורים אפילו יזכו לקבל "שיחה בהפתעה" (פורמט שיחות "אראלה של מפעל הפיס"), שבו יוקרא בפניהם מכתב תודה שנכתב על ידי תלמיד/ה מהעבר.

בעשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ יחגגו את היום על ידי ביקור ראשי הרשויות בבתי הספר, כרזות ברכה שייתלו ברחבי העיר, חלוקת שי למורים והרצאות "מורים על הבר" אשר יתקיימו ברחבי הארץ. בכנסת תתקיים שדולה מיוחדת בנוכחות שר החינוך ובהשתתפות 120 מורים. כמו כן, תתכנס ועדת חינוך ייעודית ומליאת כנסת חגיגית לציון היום.

"יום המורה" הינו יום חג חדש בישראל, אשר זכה להכרה ושותפות של משרד החינוך ועשרות ארגונים חינוכיים בישראל, ביניהם ארגוני המורים, ההורים והתלמידים. הפעילות נתמכת בסיועה של קרן טראמפ וארגון LEAD לפיתוח מנהיגות. לקראת "יום המורה", צפוי ראש הממשלה להעניק את "פרס טראמפ להוראה איכותית", ע"ס 100 אלף ₪, המוענק למורים המדגימים הוראה איכותית הלכה למעשה.

בשנה שעברה, החלו למעלה מ-300 אנשים תהליך הסבה להוראה דרך אתר יום המורה, ואלפי מכתבי תודה נשלחו ע"י הציבור הרחב למורים, אשר זכו ליום מלא התרגשות ונחת. גם השנה מוזמנים אזרחי ישראל להצטרף לחגיגות ולשלוח מכתב או אסמס דרך אתר "יום המורה", וצוות המתנדבים ישמח לשלוח אותם למורה: http://www.teachersday.org.il. עדכונים נוספים על הסיפורים והחגיגות ניתן למצוא גם בדף הפייסבוק של "יום המורה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*