יום הולדת לילדים בקיץ – אילו אתגרים מצפים לכם?

יום הולדת לילדים בקיץ – אילו אתגרים מצפים לכם?

אם יש משהו שמחכים לו הילדים כל השנה מלבד החופש הגדול, הרי שהוא יום הולדתם. הילדים שנולדו בעונת הקיץ אמנם נהנים מחגיגת יום הולדת קייצית ומדליקה, אך מסתבר כי ארגון יום ההולדת עבורם מגלם בתוכו לא מעט אתגרים.

הורים יקרים, אם גם ילדכם נולד בעונת הקיץ, הכירו גם אתם האתגרים הרלוונטים לחגיגת אירוע בעונה זו, ובעיקר: איך ניתן להתמודד איתם?

1.ואיך החום פתאום עולה

סביר כי חגיגת יום הולדת בקיץ במדינות הקרות אינה שונה מימי ההולדת ביתר ימות השנה. בישראל לעומת זאת, החודשים יולי ואוגוסט ידועים כחודשים חמים ולחים, וזהו האתגר הראשון שלכם בתור ההורים לילדים החוגגים יום הולדת בקיץ. על מה פחוץ מומלץ לכם? על חגיגה הנערכת תחת כיפת השמיים. מה כן מומלץ לכם? על פעילות יום הולדת בחלל סגור – החל מחגיגה בבית הפרטי ועד מסיבה במועדון ילדים. ואם בכל זאת תרצו לחגוג בחלל חיצוני? תוכלו לשלב פעילות מים עם רובי מים, מגלשות מים עם מתנפחים וכדומה.

2.מכשול החופש הגדול

חופשת הקיץ הארוכה המון פעמים גורמת לכך שחברים טובים מנתקים את הקשר, תוך שהוא מתחדש רק עם תחילת שנת הלימודים הבאה. כך, קשה מאד גם לכם כהורים לאגד את כל החברים של ילדכם לחגיגת יום ההולדת שלו שנערכת בקיץ. מדובר ככל הנראה על האתגר הגדול ביותר, אך תוכלו להתמודד איתו. איך?

  • פתחו קבוצת יום הולדת בווצאפ ושתפו בה גם את ההורים
  • חשפו בפני הילדים איזו פעילות מדליקה מתוכננת
  • במידה ויש חבר נוסף של ילדכם שחוגג בקיץ, חגגו יחד איתו

3.ספקי ימי ההולדת עסוקים מאד

קחו בחשבון כי מפעילי ימי ההולדת עסוקים מאד בחודשי הקיץ, זאת מאחר והם עובדים גם בקייטנות, באירועי ועדי עובדים וכיוצא בזה. לכן, כדאי לסגור פעילות כמה שיותר מוקדם. כך לדוגמא: במידה והחלטתם לשלב פעילות יום הולדת מסוג מתנפחים לילדים, הבטיחו לשריין את תאריך האירוע עם המפעיל לפחות כחודשיים מראש.

4.לא מעט ילדים בחופשות

וכן, בחופשת הקיץ המון משפחות יוצאות לחופשת קיץ באילת או ביעדים שונים בחו"ל. איך תוכלו להתמודד עם אתגר זה? להודיע על חגיגת יום ההולדת של ילדכם מספיק זמן מראש. ממש כמו שזוגות שמתחתנים מפרסמים מודעת SAVE THE DATE, כך תוכלו לעשות גם עם חגיגת יום ההולדת של ילדכם. ככל שתעדכנו את הורי הילדים בתאריך יום ההולדת מוקדם יותר, כך טוב יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*