יום הולדת הישרדות: המציאות עולה על כל דמיון!

יום הולדת הישרדות: המציאות עולה על כל דמיון!

בכל שנה הילדים חוגגים יום הולדת ובכל שנה ההורים מנסים להעלות את הרף בחגיגות יום ההולדת. לפניכם כל היתרונות של עריכת יום הולדת הישרדות לילדים שלכם.

מהו יום הולדת הישרדות?

חגיגת יום הולדת לילדים בנושא הישרדות היא למעשה חגיגה לפי התוכנית המוכרת. מסיבה כזו תכלול תפאורה, אשר תשרה על הילדים אווירה של יער אקזוטי, ממש כמו בתכנית, וגם חלוקה לשבטים, ביצוע משימות ואף מועצת שבט! כל אלו יאפשרו לילדים להרגיש כאילו הם עצמם כוכבים של תכנית המציאות המצליחה.

מסמר יום ההולדת

ילד יום ההולדת הופך כבר בתחילת המסיבה לראש השבט והוא האחראי, לאורך כל המסיבה, על "דואר האי", בו כתובות המשימות המוטלות על השבטים, הלא הם חבריו. מלבד זאת, ילד יום ההולדת נהנה מטקס עוגת יום ההולדת באווירת הישרדות, כאשר מודלק לפיד המשאלות לכבודו ולאורך כל המסיבה הוא נשאר מסמר הערב.

בנים ובנות

ממש כפי שבתוכנית "הישרדות" משתתפים בני שני המינים, כך גם חגיגת יום הולדת הישרדות מתאימה לחגיגת ימי הולדת של שני המינים ובהשתתפות שני המינים. המשימות והאווירה יוצרות גיבוש בין שני המינים ומאפשרות השתתפות מלאה של שני המינים. זאת, בשונה מהפעלות רבות אחרות, אשר מתאימות בעיקר לבנים, או לבנות.

עניין של גיל

כמו כל הפעלה אחרת של ימי הולדת, גם הפעלה מסוג זה מתאימה לגילאים מסוימים יותר מאשר לגילאים אחרים. ההפעלה מומלצת בעיקר לגילאים 6-13, אשר בגילאים אלו, הילדים נחשפים יותר לעולם המבוגרים ולעתים אף מצטרפים אל הוריהם בזמן הצפייה בתוכנית. בגילאים אלו הילדים מנסים לחקות יותר ויותר את המבוגרים ועל ידי הפעלות ומושגים, שהם שומעים את המבוגרים מדברים עליהם, הם מרגישים חלק ושמחים לחזור הביתה ולספר את חוויותיהם להוריהם.

מי יהיה השורד האחרון?

בשונה מהתוכנית, במסיבת יום הולדת הישרדות אין הדחות וכולם יוצאים מנצחים! אם בתוכנית רק השורד האחרון זוכה בפרס הגדול, במסיבת יום ההולדת כל המשתתפים זוכים בפרסים ונהנים לא רק מחוויית יום ההולדת, אלא גם ממזכרת, שהולכת אתם הביתה.

שינוי בתכנית

לפני שאתם מזמינים הפעלת יום הולדת בסגנון הישרדות, חשוב לבדוק עם המפעילים את תוכן ההפעלה ולוודא, שההפעלה היא אכן לטעמכם. זאת, משום שמפעילים שונים עורכים מסיבות יום הולדת בסגנון זה, אך לעתים מעבירים זאת בדרכים שונות ולא תמיד ההפעלה היא כפי שכתוב במאמר זה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*