יום האישה לנשות אשדוד

יום האישה לנשות אשדוד

אירועי יום האישה שיתקיימו במהלך החודש נפתחו בכנס ראשון עבור פורום נשות עסקים ותושבות העיר. אהובה עמרם: העסקים בעיר הם עוגן כלכלי חשוב ולנשות אשדוד יש מה לומר ולתרום בנושא.

אמש, בפתיחה חגיגית לרגל אירועי יום האישה, התכנסו בעלות עסקים ותושבות העיר, לאירוע פתיחה של פורום בעלות עסקים ועצמאיות לשנת 2023, בסימן אירועי יום האישה. למפגש שהתקיים בבניין העירייה, הגיעו כ-30 נשים ממגוון תחומי עיסוק כגון: מאמנות אישיות, מעצבות פנים, סטייליסטיות, נדל"ן, פיננסיים, בעלות קליניקה וכד'.

פורום בעלות עסקים הוא יוזמה מבורכת של הגב' אהובה עמרם – יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי. הפורום מתכנס אחת לחודש במטרה לקדם נטוורקינג פורה ושיתופי פעולה מוצלחים, לעודד נשות ובעלות עסקים בעיר ולסייע להן במתן כלים לניהול ושיווק עסקי נכון להצלחת העסק. עמרם פתחה את המפגש וציינה כי עסקים בעיר הם עוגן כלכלי חשוב, הן לנשים בכלל והן לבעלות עסקים בפרט, לפיתוח עצמאות כלכלית וביטחון עצמי.

במפגש התארחה אורטל בניסטי- כוכבת ריאלטי "פריפריה אימפריה", תושבת העיר אשדוד, מאפרת-מסרקת ואשת עסקים. אורטל ריגשה את הנשים בסיפור המסע המרתק ומעורר ההשראה, על הדרך והמסע אותו עברה ועל האתגרים איתם התמודדה בדרך להצלחה.

עמרם סיימה את הערב בהדגישה כי בכל אישה מצוי פוטנציאל ויכולת אותם עליהן לממש. כמו כן היא ברכה את נשות העיר ובעלות העסקים לשנה עסקית-כלכלית טובה ומוצלחת והזכירה כי המשרד לקידום האישה מזמין את נשות העיר, עצמאיות ויזמיות, להצטרף לפורום בעלות עסקים וליהנות ממגוון הפעילויות הרחב.

פרטים והרשמה: המשרד לקידום מעמד האישה. 08-8545240, 08-8545084

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*