יום גיבוש לעובדים במקומות קסומים

יום גיבוש לעובדים במקומות קסומים

שיתוף הפעולה בין העובדים במהלך הפעילות העסקית הוא נדבך חשוב מאד ולכן נציגי ההנהלה של חברות רבות מתאמים ימי גיבוש שיהיה בהם שיתוף פעולה חברתי, אשר יוביל בהמשך גם למהלכים הרצויים בתחום העבודה.

תכנון של יום גיבוש מוצלח

יום גיבוש לעובדים כולל בדרך כלל כמה נקודות ביקור וזאת כדי ליהנות מאטרקציות שונות מתחילתו של יום גיבוש לעובדים ועד סופו.

אפשר לתאם יום כיף בנחלי הצפון, אשר כולל שייט קיאקים, או אבובים. תחושה נפלאה של חתירה למטרה עד ההגעה ליעד. כולם משתדלים לא להתהפך ולא להיתקע ליד הצמחייה הסבוכה, אלא לנוע במרכז הזרימה של הנחל וליהנות מהדרך.

בהמשך הצוות של צ'ילי הפקות מתאם שייט בכנרת, בסירת מנוע או בספינה גדולה, אשר נעה בין החופים המרכזיים כמו טבריה ועין גב. רק כאשר נמצאים בתוך האגם חווים את גודלו העצום ונהנים מהמראות היפהפיים של החופים סביבו.

טיולי אופניים בכל מקום

מכיוון שרבים מהעובדים רוכבים על אופניים בטיולים עם החברים ועם המשפחה, אפשר במסגרת יום גיבוש לעובדים לשכור עבורם אופניים במקומות שונים ברחבי הארץ, כמו בגליל המערבי ולצאת יחד לסינגלים מרתקים ביערות השונים, בקיבוצים, במושבים, לצד השדות ובשמורות טבע מרהיבות.

הנסיעה המשותפת והעזרה ההדדית במקרים של תקלות באופניים או ניווט בדרך הם קריטיים ביחסים בין העובדים, כך שיכירו טוב יותר זה את זה. במיוחד אלו שעובדים במחלקות אחרות ולכן אין כל כך קשר ביניהם ביום יום.

במהלך יום טיול זה, יטיילו העובדים במקומות מרתקים בסביבה על חומות עכו העתיקה, ייהנו מביקור קולינרי בשוק המיוחד של עכו, שפע טעימות של סוגי חומוס אגדיים, מאכלים מדהימים וקינוחים נפלאים.

פינוק אמיתי לכל עובד

עבור כל העובדים שעובדים כל כך קשה, מתאמים אנשי הקשר של צ'ילי הפקות יום ספא במלון מוביל או באחד ממתחמי הספא המעולים ברחבי הארץ. במקומות הללו יש להם שפע של פינוקים, בריכת שחייה נהדרת פתוחה או מקורה, לשחייה ולהשתכשכות במים הצלולים. במתחם הספא הם נהנים משהייה בג'קוזי, מעיסוי מקצועי באחת הוורסיות המקצועיות, שוודי, תאילנדי, אבנים חמות ואפשרויות נוספות.

זהו יום מנוחה לגוף ולנשמה, שבו צ'ילי הפקות דואגת שייהנו גם מפינוקים קולינריים, אירוח שכולל ארוחות שף ברמה גבוהה ביותר, מטעמים יוצאי דופן והרגשה שהם נמצאים בארמון במסגרת יום גיבוש לעובדים.

תחרות בין העובדים

אחת האפשרויות המוצלחות של פעילות גיבוש לצוות, היא תיאום תחרות בסגנון חפש את המטמון או המרוץ למיליון. העובדים מתחלקים לקבוצות ובכל תחנה הם מקבלים משימה אחת כמו משימת טריוויה, ניווט, פעילות ספורטיבית וכו'. כל קבוצה מעוניינת לנצח ולכן כל אחד מהעובדים עושה כל שניתן כדי להגיע למטרה. כאן נמדדת הערבות ההדדית, התמיכה, שיתוף הפעולה בין העובדים כדי להגיע יחד לפסגת ההצלחה.

ההפתעות בסוף המסלול מדרבנות את העובדים לתת את המיטב עד שהם מנצחים.

מעוניין לשמוע רעיונות מקוריים עבור יום גיבוש לעובדים שלך? השאר כאן את פרטיך ונדבר בהקדם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*