טיול מאורגן לסין – טיול בראש שקט

טיול מאורגן לסין – טיול בראש שקט

בשנים האחרונות הפכה סין לאחד היעדים הנחשקים ביותר לביקור. זה נכון שסין היא יעד פחות מתאים לטייל בה באופן עצמאי (ובעיקר בשל השפה אך מנגד ניתן לראות מבחר עצום של טיולים מאורגנים  היוצאים לסין.  טיולים רבים בסין מפגישים את המטיילים עם אחת המדינות המרתקות ביותר בעולם והם מוצעים על ידי חברות טיולים שונות. בין אם אתם צעירים אחרי צבא או אולי פנסיונרים בגיל בוגר יותר. טיול בקבוצה מאורגנת לסין הוא הזדמנות להכיר תרבות חדשה, מקומות מעניינים וגם להיפגש אם המקומיים.

מה מציע לכם טיול מאורגן?

מי שבוחר באפשרות של טיול בקבוצה מאורגנת לסין יכול לצאת אל הטיול בראש שקט. כל ענייני הטיול, החל מהזמנת כרטיסי הטיסה ועד הזמנת מקומות הלינה והכניסה לאתרים, מטופלים על ידי החברה המארגנת את הטיול. טיול מאורגן מאפשר למטיילים עצמם להתמקד במה שחשוב באמת: ההנאה מהטיול! טיול מאורגן יכול להתאים למטיילים המעוניינים להכיר יעד חדש אך חוששים לצאת אליו לבד. הוא מתאים גם לבודדים, שמחפשים מטיילים נוספים לטייל איתם וגם כאלה שאינם דוברי השפה המקומית. טיול מאורגן לסין מציע ביקור באתרים שאסור לפספס כמו: בייג'ין, בירת סין שהיא יעד מרתק בפני עצמו שמציעה שלל של אתרים מעניינים – ארמון הקיץ, העיר האסורה, כיכר טינאנמן וכמובן החומה הסינית, הנחשבת לאחד מפלאי עולם ומגיעה לאורך של 8,851 מטרים.

מדוע כדאי לכם לבחור באפשרות כזו?

לא בכדי הפכו הטיולים המאורגנים לסין לפופולאריים כל כך. טיול בקבוצה מאורגנת לסין מספק למטיילים מידע רחב מאד על היעד בזכות המדריך הצמוד, המתלווה אל הקבוצה לאורך כל הטיול, וכן לוקח למקומות שלא תמיד ניתן להגיע אליהם באופן עצמאי. מכיוון שמרבית המקומיים וכן ספקי השירות בסין אינם דוברי אנגלית, טיול מאורגן עם דובר סינית מקומי או מדריך היודע לדבר את השפה, הוא פתרון לכל מי שאיננו דובר סינית ובכל זאת רוצה לבקר במדינה המיוחדת הזו. בנוסף, טיול שכזה מאפשר להכיר את המקום לעומק, לחוות אותו באמת ומבלי לדאוג לדבר. הטיול עוצר ביעדים מיוחדים, מפגיש את המטיילים עם שווקים ססגוניים, אוכל סיני מקומי אותנטי וגם לוקח אותם אל אטרקציות ידועות ומוכרות, שנחשבות בגדר חובה לכל מי שיוצא לסין.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*