טומרקין גבר על חירותי בליגה הבינלאומית לשחייה

טומרקין גבר על חירותי בליגה הבינלאומית לשחייה

המחזור השני של ליגת השחייה הבינלאומית ה ISL-ננעלה הערב עם הישג מכובד לשחיין האשדודי יעקב טומרקין שהתמודד בדרבי ייחודי וראשון במעמד הליגה הבינלאומית לשחייה, דרבי ישראלי בו התמודד טומרקין מול השחיין הישראלי מירון חירותי, הפעם טומרקין יצא כשידו על העליונה שהצליח לסיים עם הקבוצה הרומנית איירון במקום השני ואילו חירותי סיים במקום השלישי.

הלו"ז של טומרקין היה צפוף בשל היעדרו של הגביסט המוביל של קבוצתו רוברט גלינטה מרומניה. הפיינליסט האולימפי שחה רצף כמעט כמעט בלתי אפשרי של 100 גב, ו-100 מעורב אישי עם 3 דקות מנוחה בין מקצה למקצה.

במשחה הגב השיג טומרקין תוצאה טובה טובה של 52.02 וסיים במקום ה-7 אולם בסגנון המעורב כבר ניכרה העייפות של וסיים במקום ה-8 עם תוצאה של 54.90.

טומרקין הוא השחיין הבכיר של העיר אשדוד ונהנה מתמיכת מצויינות של רשות הספורט העירונית, מילגה המאפשרת לו להתמקד באימונים, תכנית המצויינות שמפעילה הרשות מאפשרת לכל מי שנושא קריטריונים אולימפיים ליהנות ממלגת בסיס שתתן למתאמנים ולמתאמנות תמנאים נוחים להצלחה ומצויינות.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

יעקב טומרקין נמנה על נבחרת המצויינות האולימפית של אשדוד, כמוהו יש עוד מצטיינים עם קריטריונים אולימפיים מענפים שונים ורשות הספורט העירונית תומכת ככל יכולתה כדי לעודד מצויינות אולימפית. אני מקווה שתקופת הקורונה לא תעכב או חלילה תמנע את השתתפותם של כ-6 מתאמנים אשדודים בטוקיו 2021

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*