חתן חידון התנ"ך הארצי לנוער: עמית אלגזר ממקיף יא' באשדוד

חתן חידון התנ"ך הארצי לנוער: עמית אלגזר ממקיף יא' באשדוד

ביום חמישי 25.3.2021 יב' בניסן תשפ"א התקיים בעיר בית שמש חידון התנ"ך הארצי לנוער בסימן "הגנה ותקומה" במעמד מנכ"ל משרד החינוך מר עמית אדרי וראשת העיר בית שמש הגב' עליזה בלוך.

בחידון השתתפו שישה עשר מתמודדים ובהם עמית אלגזר ממקיף יא' באשדוד שזכה בחידון המחוזי והיה נציג מחוז דרום בחידון הארצי.

עמית הפגין ידע ובקיאות מרשימים מאוד וזכה לציון של 97 נק' וגבר על כל שאר המתמודדים והוכרז כחתן התנ"ך הארצי לנוער לשנת תשפ"א!

המורות שליוו את עמית בכל תהליך הלמידה וההכנה הגב' מירי טפר מנהלת חט"ב ורכזת תנ"ך הגב' דגנית אלימלך מסרו: "עמית למד בשקדנות מתוך עניין ואהבת התנ"ך, ספר הספרים. אנו נושאות תפילה שימשיך לחוות הצלחה ולמצוא חן וחסד בעיני כל רואה גם ביום העצמאות. על עמית נאמר הפסוק: "לב נכון יקנה דעת ואוזן חכמים תבקש דעת". (משלי י"ח).

מנהלת בית הספר מקיף י"א הגב' לבנת זיק מסרה: "הצוות החינוכי כולו גאה בעמית על ההישג המדהים ובעיקר על הדרך. עמית מהווה מודל לחיקוי עבור רבים והוא מוכיח כי אין דבר העומד בפני הרצון. אנו מאחלים לעמית המון הצלחה גם בחידון העולמי ואנו בטוחים, כי זכינו שבית הספר והעיר אשדוד יהיו מיוצגים נאמנה על ידי עמית. וכל שנותר לי הוא לאחל לעמית כדברי דוד המלך: "והיה כעץ שתול על פלגי מים אשר פריו יתן בעיתו ועלהו לא יבול וכל אשר יעשה יצליח"

(תהלים פרק א').

חתן התנ"ך הארצי הזוכה המאושר עמית אלגזר אמר "אני מניח שהרבה זמן, מחשבה והתמדה מביאים לתוצאות. אני משתדל לעשות את הטוב ביותר שלי, וכמובן שלא הייתי מגיע לאן שהגעתי ללא המשפחה המעולה שלי והמורות הנפלאות.  ההרגשה של להיות בחידון התנ"ך העולמי היא מאוד מרגשת ומעצימה. אני מרגיש שהגשמתי את עצמי. זוהי ללא ספק  הגשמת חלום".

כאמור עמית יתמודד בחידון התנ"ך העולמי שייערך ביום העצמאות תשפ"א.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*