חנוכה מהאגדות במשכן

חנוכה מהאגדות במשכן

בחנוכה הקרוב טרחו במשכן לאמנויות ולתושבי אשדוד אין סיבה לצאת מהעיר, מגוון ענק של אפשרויות עומד לטובת תושבי העיר במרחק נגיעה. ההפקות המובילות הגיעו לאשדוד, איחדנו את כל ההצגות לדף מידע מרוכז אחד וכל מה שנשאר לכם זה לבחור. חג שמח!

הקוסם – א' 6.12.15 בשעות 16:00 ו- 19:00

הפקת הענק של חנוכה, ע"פ הסיפור הידוע "הקוסם מארץ עוץ"בכיכובם  כוכבי הבידור בישראל – טוב, ישראל קטורזה, רוני דלומי, תובל שפיר, שיר מורנו, טל מוסר ועוד.

מאת אורי פסטר  |  בבימויו של ירון כפכפי  |  מוסיקה ירון כפכפי.

קרקס דורטו – א'-ב' 6-7.12.15 בשעה 17:30

מופע קרקס מרהיב לכל המשפחה בהשראת האגדה כיפה אדומה בעיבוד חדשני וסוחף.

Pic2920

מלכת השלג – ב' 7.12.15 בשעה 17:30

פ.ג.ק. הפקות גאים להציג לראשונה בישראל! קרקס על הקרח ממוסקבה:Ice show Snow Queen

"מלכת השלג" – מופע לכל המשפחה, "מלכת השלג" הופכת למלכת הקרח!

האגדה המוכרת והאהובה של האנס כריסטיאן אנדרסן בגרסה המבריקה של הקרקס על הקרח ממוסקבה מגיעה אלינו לאחר סבב הופעות עולמי, שכלל את צרפת, פולין, קנדה, סין, דרום אמריקה וצפון אמריקה. בין אמני הקרקס על הקרח נמנים זוכי תחרויות בינלאומיות בהחלקה על הקרח, אמני קרקס מסורתי, ליצנים ורקדני בלט על הקרח.

במופע“מלכת השלג” אמני הקרקס על הקרח מציגים שילוב ייחודי של החלקה אמנותית על הקרח, קטעי בלט יחד עם פעלולי קרקס מקוריים- וכל זה על משטח הקרח החלקלק! סיפורם של קאי וגרדה, הסיפור על המאבק הנצחי בין טוב לרע, על נאמנות ואהבה שחזקה מכל מכשול- נראה באור חדש במופע ייחודי, מוםלא, ססגוני ושופע פעלולים על רקע תפאורה ייחודית ובימוי מקורי שימיסו את ליבם של כל הצופים- גדולים וקטנים.

Pic2721

יוסל'ה קמצן קדוש – ד' 9.12.15 בשעה 9:30

אילת ריפס הפקות & בימות קידס מציגים: מחזה איכותי לילדי הציבור הדתי 'יוסל'ה קמצן קדוש, "הסיפור המוכר והאהוב" עלה בחג החנוכה על הבמה בגרסת תיאטרון מרתקת מוזיקאלית ומפתיעה לכל המשפחה. הרפתקה מרתקת וקסומה להורים וילדים. בכפר קטן ועני חי אדם עשיר במיוחדד, אך קמצן במיוחד. סיפור מלא חכמה על כוחה של אמונה, חסד ונתינה. סיפורו העוצמתי של הרב שלמה קרליבך, הינו נכס בכל בית. השנה יתעורר הסיפור לחיים בתיאטרון מוזיקאלי של חגיגה סוחפת, ססגונית ומרגשת, המהווה בילוי איכותי ומהנה לילדים ולהורים כאחד. מיטב היוצרים בארץ, משתפים פעולה ביצירת מחזמר איכותי מעורר השראה

בהשתתפות: עודד מנשה, יעקב כהן, אסי צובל ואבישי שיטרית (כוכבי ערוץ מאיר לילדים), מתן צור -אנדרדוס, שי שביט.

Pic2869

קירקס בראבו ריאקשן – א' 13.12.15 בשעות 10:30 ו-16:30

קרקס חוויתי בינלאומי מודרני, המביא אל הבמה עולם מדהים ומהפנט עם משתתפים ואמנים בעלי מיומנות מרהיבות. פנטזיה קוסמית של מעופפים, אקרובטים, ליצנים, לוליינים וקטעי קרקס מהקלאסיקה העולמית.

חוויה בלתי נשכחת!

כוריאוגרפיה: אמיר נר גאון.

Pic2813

אדרבא מיומנה לילדים – ב' 14.12.15 בשעות 12:30, 15:30 ו-18:30

פחי זבל שהופכים ליצורים חיים, דגים משתעלים, צינורות ביוב שהופכים לכלים מוסיקליים, תנועות שמייצרות צליל, דלי מים מוסיקלי, חוויה קצבית, צחוק מתגלגל של ילדים, אדרבא ואדרבא! ילדים מבינים את מה שמבוגרים (לפעמים) קצת שוכחים, אדרבא! כל הילדים הם יוצרים ואצלנו – אדרבא ואדרבא!

"אדרבא" משמעו "ההיפך הוא הנכון". השימוש במילה הוא תמיד לחיוב, אדרבא! במופע מסירים הגבולות בין המופיעים על הבמה לבין היושבים בקהל. הילדים מופעלים במהלך המופע ומוזמנים ליצור ולבטא את עצמם כשהקהל הופך לחלק מהחוויה התוססת. כתוצאה מכך, לכל מופע יש את הייחודיות שלו אותה אתם יוצרים. החופש האמנותי מעניק לכולם חוויה של ביטוי ועשייה, ללא מחסומים ובלי היסוסים. הכל פתוח, הכל אפשרי… אפשר לחלום ולנוע, להתבטא ובעיקר ליהנות.

המופע מדבר את "שפת מיומנה",שפה המבוססת על אינספור יכולות וכשרונות, על תנועה, קצב, הומור, סקרנות, שובבות, מוסיקה, אינטראקציה ותזמון. שפת מיומנה מאפשרת לכל אחד להביא את עצמו לידי ביטוי באופן אישי וייחודי, ולממש פוטנציאל של כישרון ויצירה. אנחנו מקווים ששפת מיומנה תהפוך לכלי ביטוי עבור כולכם, אנחנו כבר לא מדברים אף שפה אחרת….

הצוות במופע הוא פסיפס של אמנים, כשלכל אחד יש את הכישרון שלו. הם רקדנים, הם זמרים, קומיקאים ומוסיקאים. הם מקרינים את היופי והכישרון שלהם ועושים את זה עם הרבה קסם, שמחת חיים ואנרגיה מתגלגלת. הכנסנו את כולם לבלנדר אמנותי ואפשרנו להם מרחב יצירה, השתטות, התפרעות התנסות, המצאה ובדיחות הדעת והתוצאה – אדרבא!

adraba

פיטר פן – ב' 21.12.15 בשעה 16:30

מחזמר מרהיב בהפקה מיוחדת לחנוכה בכיכובם של- עפר שכטר,עדי הימלבלוי, עודד פז ועוד שחקנים רבים.

פיטר-פן ילד שלא גדל לעולם, מלמד אותנו לעוף וסוחף אותנו על מסע קסום בכוחן של מחשבות טובות.
הוא מנצח את הוק המרושע בתחכום ושובבות ומנהיג את כל הילדים האבודים והלא-אבודים אל עולם בו הלב מכתבי את מעשינו.

הילד הנצחי, שסיפורו שובה הלב הפך לקלאסיקה חוזר השנה את הבמה בגרסה חדשה, קצבית ומעודכנת שתישא בעזרת מעט אבק פיות את הילדים הצעירים והילדים המבוגרים, אל אי של הרפתקאות, גיבורים, שודדי ים, אינדיאנים ובנות ים.
בעזרת קסם התיאטרון, בתפאורה ובתלבושות מרהיבות, במוסיקה מקורית ומכשפת נצא מהמציאות הגשומה של לונדון אל ארץ "לעולם לא".

peter pan

הדינוזאורים מסע בממלכת היורה – ד'23.12.15  בשעות 16:00 ו- 18:30

בפעם הראשונה ברחבי הארץ דינוזאורים המתנשאים לגובה שני מטר יככבו בענק על הבמות.

הצצה לעולם מלא דמיון של ממלכה פרה היסטורית שבה מתנצחים החושך והאור בעולם בו דינוזאורים שולטים במחזמר ראשון מסוגו.

תוך כדי משחק הטאבלט "ממלכת היורה" האהוב על שני האחים (ענבל בא-לי ובן אדם) הם נשאבים לתוכו ומוצאים את עצמם בתוך עולם הדינוזאורים. את פניהם מקבל גיבור המשחק (רוי בוי) ומכיר להם את דינה הדינוזאורית, שביצת הדינוזאור שלה עומדת לבקוע בכל רגע…

הם פוגשים את מלך האור (זאב רווח), היחיד שמסוגל לעזור להם לחזור הבייתה. לרוע מזלם מלכת החושך (גאיה שליטא כץ) מגיעה וגונבת את הביצה לאמה שבעזרתה תשתלט על הממלכה. במסעם הם מבינים את כוחה של חברות, את האומץ הטמון בכל אחד מהם, עד כמה שובה אהבת אחים ושמירה על הטבע. הם עוברים דרך מסעירה ומרתקת בין שלבי המשחק הם נתקלים ביצוריים תת ימיים, דוני אש בשלב הר הגעש וחרבות מכושפות בשלב המדבר ועוד..

המופע משלב עולם מולטימדיה יחיד במינו. תאורה חכמה ואפקטים מרהיבים על מסכי לד בתלת מימד המעצימים את החוויה.

האם רוי בוי והילדים יצליחו להחזיר בשלום את הביצה האבודה למרות כל המכשולים ולהציל את הדינוזאורים מהכחדה … מה יקרה עם עתיד הממלכה ?

Pic2839

המכבים מחזמר – ה' 24.12.15 בשעות 15:45 ו- 18:45

"המכבים" – הוא מחזמר חדש ומקורי לכל המשפחה מאת אסף אשתר ובבימויו של עידו רוזנברג המביא את סיפורם של היהודים. חייהם השלווים של היהודים במודיעין עומדים בפני סכנה גדולה. אנטיוכוס (צביקה הדר), המלך היווני החמדן, ואחותו נמסיס (דנה פרידר), שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים עליהם גזרות קשות.

המכבים הגיבורים, ובראשם יהודה (לי בירן) ושמעון (אסף הרץ), מחליטים למרוד ביוונים. האם יעמדו המעטים מול הרבים? האם תגבר הרוח על הכוח? סיפור נס החנוכה מסופר דרך עיניה של יהודית האמיצה (רינת גבאי), ידידת המכבים. המחזמר "המכבים" – יעלה בחנוכה ויגיש לקהל הצעיר את סיפור הגבורה המוכר – בדרך מקורית ,קצבית ,מוסיקלית ומהנה.

מחזה ותמלילים: אסף אשתר  |  מוזיקה: רינת גבאי  |  הפקה: דורון מור / חסידה הפקות/

maka

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*