חליפות חתן – לקנות את החליפה של חייך

חליפות חתן – לקנות את החליפה של חייך

"ואני תקוע בחליפת חיינו"  שר שלמה ארצי על הזיכרון מהחתונה שלו ושל אהובתו. עד כדי כך יש משמעות לחליפה שתלבשו ביום החתונה שלכם, ולכן כמו שנשים משקיעות זמן וכסף ברכישת שמלת כלה, גם אתם צריכים להשקיע לא מעט זמן וגם לא מעט כסף ברכישת חליפה לחתונה.

במהלך השנים אנחנו רואים שינויים די משמעותיים בכל הקשור לתחום של חליפות חתן. השינויים נובעים מהעובדה שלא מעט גברים בוחרים לצאת מתוך החליפות הסטנדרטיות שמיועדות לחתונה אל לבוש יותר קז'ואל, לבוש אלגנטי אך יותר פשוט לחתונה. בין היתר זה נובע בגלל תנאי מזג האוויר וגם העובדה שבישראל אנחנו פחות "רשמיים" אפילו באירועים כמו חתונות, זאת להבדיל ממדינות אירופה או מארה"ב.

עם זאת, עדיין אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות שמספקים אפשרויות לרכישת חליפות חתן במחירים נוחים ובעיצובים מרשימים. אנחנו יכולים למצוא חליפות בשלל צבעים ובשלל דגמים. במאמר זה ננסה להקל עליכם בתהליך הרכישה ונציג בפניכם כמה נקודות שלא קשורות ישירות לחליפה עצמה, אלא לעצם רכישתה. לגבי החליפה רק נציין, ישנם לא מעט דגמים של חליפות חתן, כולל דגמים שמרניים ודגמים חדשניים, אתם לא חייבים לבחור בדגם הקלאסי, תבחרו בדגם חליפה שיתאים למה שאתם אוהבים ויעזור לכם להרגיש בנוח.

כיצד רוכשים חליפת חתן בצורה חכמה

דבר ראשון שעליכם לדעת, את החליפה יש לרכוש לפחות חודש לפני החתונה. להבדיל מנשים שצריכות הרבה יותר זמן גם בשביל להחליט וגם בשביל להכין את השמלה לקראת החתונה, אצל גברים מספיק חודש. בדרך כלל הקושי הוא לבחור את החליפה המתאימה, כשבוחרים אותה, אז תהליך התפירה במידה ויש צורך הוא יחסית פשוט, אם אתם רוצים תוכלו לבקש מהחנות שיתפרו לכם את החליפה (כלומר יקצרו לכם אותה) אפשרות אחרת היא להשאיר את זה בידיים של אימא.

דבר שני שאתם צריכים לדעת הוא, תמיד תבחרו חליפה שיש בה התאמה של צבעים מתאימים, התאמה למזג האוויר שהולך להיות באירוע (על פי מועד האירוע, שעת האירוע והמיקום בו הוא נערך, פתוח או סגור), וכן לטרנדים בתחום. למה שאלת הטרנדים חשובה? גם אם תלבשו חליפה קלאסית, יש הבדל בין חליפה קלאסית שמותאמת להיום לבין חליפות חתן שהן אולי קלאסיות אך מתאימות לשנות השבעים.

דבר שלישי שאתם צריכים לזכור לגבי רכישת חליפות זה, האם אתם מתכוונים להשתמש בחליפה גם לאחר החתונה. ישנן חליפות שאפשר לעשות בהם שימוש גם באירועים אחרים, כולל פגישות עסקיות. כמובן שזה לא מחייב שתעשו את זה, אך אם אתם רוכשים חליפה קחו בחשבון שאתם יכולים לעשות שימוש נוסף בה גם בהמשך.

נקודה אחרונה, בשביל לרכוש חליפות חתן בחוכמה, תמיד תיקחו איתכם מישהו או מישהי שמבינים באופנה כך תוכלו לקבל חוות דעת נוספת על החליפה ותוכלו להיות בטוחים שהיא אכן מתאימה לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*