חיפוי זכוכית למטבח | הבחירה המתבקשת

חיפוי זכוכית למטבח | הבחירה המתבקשת

בחומר הזכוכית נעשים שימושים רבים. בגרסה העדינה של הזכוכית ניתן לייצר כלים שונים ואביזרי נוי. בגרסה המאסיבית והחזקה של הזכוכית מייצרים חלונות, מעקות, דלתות וחיפויי זכוכית. ישנם שימושים רבים נוספים אך אלו הנפוצים ביותר בתעשייה. כל קבלן שרוצה לשדרג את נראות המבנה מוסיף מעקות זכוכית וגם חיפוי זכוכית למטבח . היום אנחנו רוצים לדבר על חיפוי זכוכית למטבח.

המטבח של היום זה לא המטבח של פעם.

העידן הנוכחי מאופיין במטבחים פתוחים כאלו שניתן לראות אותם מכל פינה בבית. לכן המטבח חייב להיות מעוצב בטוב טעם כדי שישתלב בצורה נעימה לעין בחלל. הצורך במטבחים בעלי סטייל ויוקרה הפך את הזכוכית לפתרון האידיאלי. מדובר בחיפוי בעל עמידות גבוהה שאינו תופס לכלוך, אינו משנה את צבעו או מושפע מלחות. בנוסף לכך הזכוכית קלה לניקוי ותמיד נראה במיטבה. מי לא רוצה מטבח שנראה נקי בלי הרבה מאמץ?

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים חיפוי קיר זכוכית למטבח?

לכל בית יש את הסגנון שלו. בסגנון כפרי, בסגנון מודרני, סקנדינבי ועוד. הטרנדים משתנים אך הזכוכית תמיד באופנה. אפשר לשלב את הזכוכית הקלאסית בגוון שקוף, זכוכית חלבית שנחשבת אף היא לנפוצה או זכוכית אקסטרה קליר למראה מתוחכם יותר. לכל אחד יש  את הייחודיות שלו. לדוגמא, זכוכית אקסטרה קליר, מאפשרת יצירת הדפסים מיוחדים לפי דרישה.  בצבע הקיר או צבע חלבי חלק. הדוגמאות שניתן להשיג בזכוכית רבות ומגוונות כך שכל אחד יוכל למצוא את הסגנון המתאים והנכון עבור המטבח שלו.

הזמנת חיפוי זכוכית למטבח כל היתרונות.

הזכוכית היא חומר חזק מאוד ולכן בעלת עמידות גבוהה. הזכוכית למטבח מחוסמת ולכן עמידה בתנאי חום גבוהים. אזור המטבח מאופיין בתנאי לחות וחום ולכן נדרש פתרון שיאפשר גם תחזוקה קלה וגם עמידות. כאשר נראות המטבח כה חשובה אפשר להיות רגועים כי על גבי הזכוכית לא נותרים אדי שמן מפעולות הבישול ומעט מאד כתמי לכלוך. את חיפוי הזכוכית למטבח אפשר להתקין על פי גודל רצוי ולשלב עם קיר זכוכית מלא, תאורת לד ואפילו מסך. המחיר של חיפוי זכוכית לקיר נמוך יחסית ביחד לתמורה וליתרונות הרבים. מבין כל הסגנונות הקיימים זכוכית אקסטרה קליר נחשבת ליקרה ביותר אך גם מאפשרת גמישות עיצובית רבה.

חיפוי זכוכית למטבח ולכל הבית

חיפוי זכוכית למטבח משדרג את המראה שלו באופן משמעותי. אך אפשר לשלב זכוכית גם בחדרי אמבטיה במקום קרמיקה. במקומות בעלי תנאי לחות גבוהים יש חשיבות רבה לשימוש בחומר עמיד ואיכותי וגם קל לניקוי. מי שרוצה לשדרג נראות של חדר ילדים או הורים יכול לחפות קיר אחד או יותר בחיפוי זכוכית. הנראות משתדרגת בצורה משמעותית והופכת את הקיר למוגן ובעל מראה נקי.

קרדיט: Shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*