חופי אשדוד: שעות שירותי ההצלה הורחבו

חופי אשדוד: שעות שירותי ההצלה הורחבו

חופי הזהב של אשדוד נכנסים כעת לעונת הקיץ וכמו אשתקד הם נערכים לשינויים בשעות הפעילות בחופים המוכרזים, כדלקמן:

– בחודש יוני, בסופי שבוע (ימים שישי שבת) תורחב הפעילות ושירותי ההצלה יינתנו מ-07:00 עד השעה 19:00

– בחודשי הקיץ העמוסים, יולי אוגוסט, שירותי ההצלה יפעלו כל השבוע בין השעות 07:00 ועד 19:00.

ההחלטה להרחיב את שעות הפעילות התקבלה אשתקד כאמור והיא תימשך גם השנה ותאפשר לתושבי העיר ולאורחים המגיעים לחופי אשדוד, ליהנות משירותי חוף ברמה גבוהה ולבלות בחופים כמעט עד חשיכה. כמו כן, הפעילות בחופי אשדוד אינה מסתיימת עם השקיעה שכן, לקראת ערב נדלקת תאורת חופים השוטפת את המרחב החופי ומאפשרת לבאים לקיים פעילות ספורטיבית מגוונת במגרשי החוף כגון: משחקי קט רגל, כדור יד, מאמנט ועוד!

חשוב לציין שאשדוד בין ערי החוף היחידות בארץ שהרחיבה ביוזמתה את שעות הפעילות בחופי הרחצה שכיום בין המובילות  בסה"כ 12 שעות פעילות רצופות.

עיריית אשדוד הרואה בחופי הזהב שלה משאב תיירותי ומקום לבילוי ופנאי, משקיעה לא מעט מאמצים על מנת להבטיח שהחופים יישמרו וציבור המבקרים יוכלו ליהנות משירותי חוף בטוחים. זו השנה השנייה שבכל חופי אשדוד מתנוסס דגל כחול – תו התקן הבינלאומי לחופים תיירותיים, ובד בבד, החל מתחילת עונת הרחצה, מפעילה העירייה מערך אכיפה נגד הכנסת בקבוקי זכוכית לחופים ושתיית אלכוהול, נגד טרקטורונים ובעיקר נגד התגודדויות צעירים ומסיבות חוף עם רמקולים מחרישי אוזניים.

זו ההזדמנות להזכיר כי הרחצה בחופי הים מותרת אך ורק בחופים המוכרזים, בשעות הפעילות המותרות ותחת עיניהם הפקוחות של המצילים.

חופי אשדוד הם משאב טבעי ויקר. יחד נשמור עליהם!

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*