'חופית' מציגה: האטרקציות התיירותיות החדשות באשדוד

'חופית' מציגה: האטרקציות התיירותיות החדשות באשדוד

חופית, החברה לפיתוח תיירות באשדוד החליטה לפתוח את שנת 2016 במתן דגש על אטרקציות ופעילויות שונות שיתנו לנו חוויה שכוללת ספורט 'אקסטרים', טיול בחיק הטבע ומשחקי 'מלחמה' שיוציאו אותנו מהשגרה שיתנו לכם בילויים אטרקטיביים בעיר אשדוד: סאגווי ((Segway, אופני הרים ופיינטבול- עכשיו באשדוד!

החברה לתיירות "חופית", ביוזמתו של משה דנינו- יו"ר החברה החליטו לנקוט צעדים משמעותיים ולשדרג את חווית הביקור לתיירים המגיעים לאשדוד וכמובן לתושבי העיר מתוך חזון להפוך את העיר אשדוד ולמוקד תיירותי מוביל בישראל.

חופית, מציעה לכם להכיר את העיר אשדוד כמו שעוד לא חוויתם אותה במגוון של פעילויות מהנות שתוכלו לעשות יחד עם בני המשפחה או החברים. בכוונת חברת 'חופית' להפעיל שירות השכרת של כ- 30 זוגות אופני הרים וכ- 20 סאגוויים חשמליים מתקדמים לסיור אופני שטח שיצא מפארק אתגרים לאורך מסלול מנקודת היציאה בפארק אתגרים הממוקם בנחל לכיש, לאורכו של הנחל עד לטיילת החוף.

אין ספק שעם האטרקציות החדשות תוכלו ליהנות מחוויה אחרת בעיר אשדוד, ללמוד בקלות כיצד מתפעלים אותם ולשוטט איתם ועל הדרך ליהנות מטיול קטן בחיק הטבע. מדריכי טיולים מקצועיים יתנו לכם הסברים על אשדוד שגם בתור תושבי העיר לא הכרתם באווירה כיפית ומלאה ב'פאן'.

במידה ואתם חובבי אקסטרים, רכיבה או סתם נהנים לעשות ספינינג בחדר הכושר, חופית מזמינה אתכם לצאת החוצה, אל באוויר הצח במסלולי אופניים קצרים בנחל לכיש או ארוכים יותר, אל עבר השדות החקלאיים של ניר גלים עד אזור עד הלום ולהתנסות ברכיבת שטח.

אטרקציה נוספת באשדוד שתוכלו לשלב מיד אחרי הטיול בסאגווי או אם יישארו לכם אנרגיות הוא מתחם פיינטבול ייחודי באזור הדרום (!) שנפתח בחג סוכות השנה וכבר הכפיל את שטחו ואת שעות הפעילות עקב הביקוש וההצלחה. פיינטבול הינו משחק המדמה לוחמה באופן ריאליסטי- עד כמה שניתן. המשחק מתנהל באמצעות כדורי צבע שנורים מתוך רובה אשר פועל באמצעות לחץ אוויר. כדורי הצבע משאירים על השחקן כתם צבע בולט וכך ניתן לזהות פגיעות. המשחק עצמו נערך בתוך מתחם לחימה ייעודי אשר מורכב מתעלות, צמחייה, מקומות מסתור, כלי רכב ישנים ועוד.

צוות "חופית" ניסה בעצמו נסיעה על סאגווי השבוע כדי לבדוק ולוודא שאכן מדובר בנסיעה בטוחה, קלה ומהנה. כפי שניתן לראות בתמונות- היה כיף לא נורמלי!


להזמנות טיולי סאגווי: כנסו לאתר 'סאגס'- http://www.segs.co.il/

לתיאום פיינטבול: 0537506599 /  0534867782

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*