חברת HQ אדריכלים זכתה במכרז לתכנון ה"ארנה" בקרית הספורט החדשה

חברת HQ אדריכלים זכתה במכרז לתכנון ה"ארנה" בקרית הספורט החדשה

חברת HQ אדריכלים זכתה במכרז של עיריית אשדוד למתן שירותי תכנון כולל להקמת ה"ארנה" – מבנה רב תכליתי בקרית הספורט העתידית. המבנה יוקם ברובע פארק לכיש וישתרע על פני 16 דונם ויכלול 5000 מקומות ישיבה, חדרי קבוצות ושופטים ועוד

ה"ארנה" מתוכנן לשמש כמבנה ספורט רב תכליתי שישתרע על פני 16 דונם ויהיה חלק מקרית הספורט, שתיבנה ברובע פארק לכיש באשדוד ותכלול אצטדיון כדורגל עירוני חדש עם 20 אלף מקומות ישיבה ובריכה אולימפית. הקריה כולה היא חלק מתכנון רחב להקמת הרובע החדש בצפון העיר, בו יוקמו כ-2700 יחידות דיור במסגרת יישום הסכם הגג באשדוד, מחציתן מיועדות לזוגות צעירים זכאי משרד השיכון.

מבנה ה"ארנה" יכלול אולם ספח לאימונים שישתרע על פני 1200 מ"ר. בהיקפו של אולם הספורט יהיו שישה מתחמי כניסה והמבנה יכלול גם חדרי קבוצות וניהול משחק, שני חדרי הלבשה ראשיים בשטח של 180 מ"ר, שירותים ומקלחות, חדר אימון ומערכת וידאו להקרנת משחקים. שני חדרי הלבשה ייועדו לקבוצות נוספות בשטח של 120 מ"ר, חדרי שופטים, חדרי עזרה ראשונה וכן שני מחסנים בשטח של 1000 מ"ר. בנוסף, ייבנה החלק המיועד למנהלה וכולל חדר עיתונאים, משרדים, חדרי אח"מים וחדר כושר ושני חדרים לאירוח אח"מים.

אייל דוידוביץ', ראש מנהלת הסכם הגג אשדוד: "אנו מברכים אתHQ אדריכלים שנבחרה לתכנן את המבנה ברובע פארק לכיש, פרויקט הדגל של הסכם הגג באשדוד. עיריית אשדוד יחד עם מנהלת הסכם הגג תמשכנה לקדם עם השותפים לדרך – משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל, את הליכי התכנון, המכרזים ועבודות הפיתוח של רובע פארק לכיש וביתר הפרויקטים המתוכננים בעיר".

קרדיט הדמיה רובע פארק לכיש: ארי כהן אדריכלים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*