חברת אינטגריטי תשתקע באשדוד

חברת אינטגריטי תשתקע באשדוד

חברת אינטגריטי אפליקיישנס (Integrity Applications) הוקמה בשנת 2001 במטרה לפתח מוצרים לא פולשניים למדידת רמת הסוכר בגוף. החברה ממוקמת באשדוד ומונה כ-45 עובדים, ביניהם מהנדסי חומרה, תוכנה, מכניקה ואלגוריתמיקה. החברה הוקמה על-ידי ארבעה שותפים: דר. דוד פרגר ז"ל, שנפטר בשלב מוקדם יחסית של פיתוח המוצר והיה סוכרתי; אבנר גל, המשמש כנשיא ומנכ"ל החברה מיום היווסדה; דוד מלכה, המשמש כסמנכ"ל בכיר לתפעול גם כן מימיה הראשונים של החברה; וצבי כהן, המשמש כדירקטור בחברה. אינטגריטי הינה חברה ציבורית ונסחרת בארה"ב (OTCQB)  תחת הסימן IGAP. מוצר הדגל של החברה הינו GlucoTrack®, המאפשר ניטור לא פולשני (ללא דקירה) של רמת הסוכר בתדירות גבוהה. המוצר ידידותי למשתמש, פשוט ונוח להפעלה ומיועד לשימוש ביתי. GlucoTrack מיועד לשימוש על ידי סוכרתיים עם סוכרת מסוג 2 וטרום-סוכרתיים. החברה נמצאת בשלבי פיתוח שונים של מוצרים נוספים בתחום מדידת סוכר לא פולשנית.

המוצר מתבסס על גישה חדשנית וייחודית, העושה שימוש בשלוש טכנולוגיות שונות ובלתי תלויות (אולטרה-סונית, אלקטרו-מגנטית ותרמית), המודדות עצמאית ובמקביל את רמת הסוכר. אלגוריתם ייחודי, אשר פותח בחברה, מחשב ממוצע משוקלל של שלושת המדידות, תוך התחשבות בנתונים אישיים של המשתמש, ובהתאם מספק קריאה של רמת הסוכר באותו רגע. המכשיר כולל יחידה ראשית (Main Unit), וחיישן המוצמד חיצונית לתנוך האוזן למשך המדידה (כדקה) (PEC: Personal Ear Clip). החיישן הינו הפריט המתכלה היחיד במוצר ומחייב החלפה אחת לשישה חודשים. עם תחילת השימוש בחיישן חדש (דהיינו אחת לחצי שנה) נדרשת התאמה אישית למוצר, האורכת כחצי שעה ומשלבת שלוש מדידות פולשניות.

GlucoTrack כולל מסך מגע צבעוני לתצוגת ערך המדידה, תוצאות היסטוריות (כולל גרף מדידות), הנחיות שימוש ונתונים נוספים. תוצאת המדידה והנחיות חשובות מושמעות במקביל, כך שגם בעלי ראייה מוגבלת ואף עיוורים יכולים להשתמש במכשיר ללא קושי.

ניתן בקלות להעתיק את היסטורית המדידות למחשב אישי לצורכי מעקב מתמשך, ובעתיד ניתן יהיה לשלוח את תוצאת המדידה והיסטורית המדידות באמצעים אלחוטיים (Bluetooth ו-Wi-Fi).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*