חבילת אירוח למשחקי הפרמייר ליג באנגליה

חבילת אירוח למשחקי הפרמייר ליג באנגליה

אוהבים לצפות במשחקי הליגה האנגלית בטלוויזיה?

"Carlsberg", הבירה הרשמית של הליגה הטובה בעולם משיקה מהלך צרכני: מדי שבוע תוגרל חבילת אירוח זוגית VIP למשחקי הפרמייר ליג באנגליה.

במסגרת הפעילות אשר תתקיים במהלך חודשים פברואר- מרץ יחולקו מאות פרסים כאשר גולת הכותרת היא 6 חבילות אירוח VIP זוגיות למשחקי הפרמייר ליג באנגליה

"קרלסברג", הבירה הרשמית של ליגת הכדורגל הטובה בעולם, ליגת "הפרמייר ליג" האנגלית ומועדון הכדורגל "ליברפול" משיקה פעילות ענק, במסגרתה יזכו מאות צרכנים בפרסים נחשקים, כאשר גולת הכותרת היא הזדמנות לזכות בחבילות אירוח זוגיות VIP למשחקי "הפרמייר ליג" באנגליה.

במסגרת הפעילות, יצטרכו הצרכנים להזין את קוד ההגרלה המוטבע מתחת "לפקק עם התלתן" של קרלסברג באתר ייעודי, זאת על מנת להיכנס להגרלה השבועית. בכל שבוע, לאורך 6 שבועות, יוגרל זוכה מאושר אחד אשר יזכה בחבילת אירוח זוגית VIP למשחקי הפרמייר ליג באנגליה הכוללת: טיסה לאנגליה לשתי לילות, לינה ואירוח בבית מלון, כרטיס כניסה למשחק של הליגה האנגלית בכדורגל וכן אפשרות כניסה לטרקלין היוקרתי של "קרלסברג".

כמו כן, מאות המשתתפים נוספים יוכלו לזכות בפרסים נוספים כגון: תיקי ספורט וצידניות של קרלסברג והפרמייר ליג. ככל שיוזנו יותר קודים באותו השבוע באתר "קרלסברג "VIP כך יעלה הסיכוי לזכות בפרסים ובחבילות האירוח.

את הקודים יש להזין באתר האינטרנט של ההגרלה שכתובתו www.carlsberg-vip.co.il

הפעילות מותנת מגיל 18 ומעלה בלבד.

אודות קרלסברג

מבשלת קרלסברג נוסדה ב- 1847 על ידי ג'יי.סי ג'יקובסן, על גבעה בקרבת קופנהאגן, דנמרק.

השאיפה של ג'יקובסן, לאיכות ללא פשרות, הצמיחו תגליות חשובות בתעשיית הבירה ובמדע בכלל. וכך בשנת 1883 הצליחו במעבדות קרלסברג, בשיתוף עם לואי פסטר ואמיל הנסן, לבודד את השמרים האחראיים לתסיסת הבירה. גילוי השמרים הטהורים ה- Carlsbergensis yeast, שינו לעד את עולם הבירה בכך שהבטיחו שליטה מלאה על תהליך בישול הבירה ויצור בירה איכותית בכל פעם חדש. צוות קרלסברג חלק את התגלית המשמעותי עם יצרניות הבירה האחרות העולם, ומאז ועד היום יש מעט קרלסברג כמעט בכל בירת לאגר בעולם. קרלסברג, הנמכרת ביותר מ-140 מדינות בעולם, מצטיינת באיזון מושלם של טעם חלק, מרירות עדינה, בהירות וצלילות, והיא קלה לשתייה ובעלת ארומה נעימה ופרחונית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*