זעזוע ראשון במכבי אשדוד, רחימי פוטר

זעזוע ראשון במכבי אשדוד, רחימי פוטר

נעמי קולודני שחקנית הכדורסל תעמוד לראשונה על הקווים כמאמנת קבוצת הגברים של מכבי אשדוד, זו ככל הנראה ההיסטוריה היחידה שתעשה העונה מכבי אשדוד כשתעמיד לראשונה אישה על הקווים של אחת מ-2 הליגות הבכירות בישראל.

קולדני מאוד פופולרית ולא נחשפה לאש שקיבלה הקבוצה בכלל ומאמן הקבוצה עופר רחימי שפוטר היום בפרט. קולדני נהנתה באופן יחסי משקט תקשורתי שלא כיוון אליה את האש.

אבל החל מהיום קולדני תוביל כמאמנת ראשית בקבוצת לאומית גברים. זאת לאחר שהודיעו היום על סיום עבודתו של רחימי במכבי אשדוד, נעמי קולודני (39), עוזרת המאמן בשנתיים האחרונות, תוביל את הקבוצה ותעמוד על הקווים.
לא בטוח שמדובר במינוי קבוע עד סוף העונה אך מה שבטוח שזעזוע היה חייב לקרות בקבוצה, עמדת המאמן היא הראשונה לשלם את המחיר ולא ברור אם בקבוצה מחפשים מאמן קבוע או שקולדני תיקח את ההזדמנות ב-2 ידיים ותצליח לעשות את הבלתי יאומן שבשלב זה מדובר על היחלצות מהירה מהמקום האחרון תוך הסרת עננת ירידת הליגה.
אין ספק שזה לא השם הראשון שהיה עולה אך תמיד טוב לתת הזדמנות לשחקנית המוכשרת ורב היכולות לנסות ולהציל קבוצה שלא היא בנתה אבל תיאלץ להתמודד עם מומנטום בעייתי של 8 הפסדים, 2 נצחונות וליגה שלמה על הכתפיים.
קולודני שחקנית עבר בנבחרות ישראל ובליגת העל, אימנה בליגת העל לנשים את רמת השרון, באקדמיה בוינגייט וסומנה כאחת המאמנות המבטיחות. השנה גם מאמנת ילדות במחלקה הצעירה במכבי אשדוד.
מאחלים לך הצלחה כאישה וכמאמנת.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*