זה גם ספורט

זה גם ספורט

ארבעים תלמידים מבית הספר אורט ימי אשדוד, הגובל בפארק לכיש, יצאו השבוע ליום ספורט חוויתי שכלל בתוכו גם מבצע ניקיון של פארק לכיש וסביבתו. התלמידים התחילו את היום בפעילות ספורטיבית ובתוך כך ביצעו ניקיון בפארק, בשיתוף עם צוות מנהלת רצועת החוף. חינוך המשלב פעילות גופנית וערכי סביבה.

פעילות גופנית היא ערך חשוב בשמירה על החיוניות ועל רמה ואיכות תפקודית, אך יש בה גם מרכיבים ערכיים נוספים כמו משמעת עצמית, התמדה, תכנון ולוח זמנים, חשיבה אסטרטגית וחוויה קבוצתית למי שעוסק בפעילות משותפת עם קולגות נוספות. בתוך כך, גם ביצוע עבודות ניקיון על שטח גדול, במסגרת קבוצתית או ביחידות, הינה פעילות גופנית משמעותית התורמת הן לבריאות האדם והן לבריאות הסביבה.

בבית הספר אורט ימי באשדוד מודעים למשמעות מבצעי הניקיון ושילבו אותם במסגרת הפעילות הגופנית. כך יצאו ארבעים תלמידי בית הספר לפעילות גופנית במסגרת יום ספורט, ושילבו בה גם מבצע ניקיון. המקום שנבחר למבצע היה פארק נחל לכיש הסמוך, שבית הספר גובל בשטחו, והיה הפרק השני ביום הספורט.

בתחילה עסקו התלמידים בפעילות ספורטיבית משותפת ולאחריה ערכו מבצע ניקיון לאורך הנחל. לדברי ראש מינהלת רצועת החוף מר פיני מיארה: "התלמידים נהנו מאוד והחוויה של לקחת חלק באיכות החיים שמסביבך משפרת את החיבור של התלמידים לסביבה".

תלמידי אורט ימי, בהובלת רכז החינוך החברתי מר צבי יגאל, מבצעים באופן תדיר פעילויות התורמות לסביבה הקרובה והרחוקה של בית הספר, כך שמבצע זה הוא עוד הזדמנות לומר להם תודה וישר כוח על תרומתם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*