השרה אורלי לוי אבוקסיס ביקרה ב״מהות״

השרה אורלי לוי אבוקסיס ביקרה ב״מהות״

השרה הטריה לחיזוק וקידום קהילתי הגב׳ אורלי לוי אבקסיס הגיעה הבוקר לאשדוד לביקור עבודה ראשון כשרה, העיר אשדוד לא נבחרה במקרה ע״י השרה, אשדוד נחשבת כמובילה ארצית וברשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול עדכנו אותה שאם היא רוצה לראות מודל אידיאלי היא צריכה להגיע לאשדוד, לפגוש את המנכ״לית סימונה מורלי כדי להבין איך אמור לעבוד המודל העירוני. וכך היה.

הסיור התחיל בלשכת ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי שנתן סקירה עירונית לשרה, הסקירה כללה מגוון מודלים ייחודיים בינהם המודל של ״מהות״.

לשרה הוצגו גם סקירות נוספות מפי סגן ראש העיר הרב אבי אמסלם ומהממונה על הרשות העירונית מהות הרב מני אזולאי, השניים הציגו את העשייה העירונית וניתן דגש על תקופת ההיערכות בתקופת הקורונה.

עם סימונה מורלי, מנכ״לית מהות

משם יצאה השרה לרשות העירונית ״מהות כדי לקבל סקירה מקיפה ולהכיר מקרוב את העשייה טאת האנשים מאחוריה.

במהות חיכה לה לוז מדוקדק שהוכן מבעוד מועד והוא כלל סיבוב בתחנות שכולו מותאם להוראות ״התו הסגול״ ולהנחיות משרד הבריאות.

השרה החלה במרכז להורות משמעותית, מודל ייחודי וראשון מסוגו, גילית אבטליון, מנהלת המרכז העבירה סקירה מהירה בעוד השרה מתפעלת מיופיו ומעיצובו הייחודי של המבנה.

השרה אורלי לוי אבוקסיס מקבלת הסבר על פרוייקט בריסטה

הסיור המשיך עם הסבר על פרוייקטים ייחודיים שמבצעת הרשות העירונית בשוטף הכוללים בין היתר את מיזמי הנוער ״משקפיים ורודים, נוף ישראלי, בריסטה״ ועוד…

עם צוות נוף ישראלי

לקינוח, הנעימו הזמרים הצעירים מפרוייקט העולים אליס ברנר ונתנאל צ׳רטקוב, הם שבו את ליבה של השרה במקצועיות המפתיעה מזוג זמרים כה צעיר.

משם המשיך הצוות הכולל השרה, המנכ״לית סימונה מורלי, מנהל מחוז דרום של הרשות לביטחון קהילתי מר עמוס ישי ודני שחר, מנכ״ל הרשות לביטחון קהילתי לתחנת המוגנות החברתית, רותם מגידי ועמיחי חדד ביצעו סקירה על התחום ועל הפעילות בתקופת נגיף הקורונה.

עם מנחי מוגנות חברתית

בתחנה הבאה חיכו לשרה סיירות ההורים וסיירת סבא-בא הפועלות בעיר כמודל משודרג תחת שרביטו של שי נקש.

בתחנה האחרונה הוצג תחום המניעה וההסברה בראשותה של בריג׳יט דוקהאן, ראש תחום מניעה והסברה בחינוך הפורמאלי ומנכ״לית הרשות סימונה מורלי קינחה במצגת כללית שהצליחה במיוחד להרשים את השרה.

הכל מתחיל ממניעה – עם בריג׳יט דוקהאן

״את מקצוענית אמיתית״ אמרה בסיום המצגת השרה למנכ״לית הרשות העירונית ״מהות״, ״אי אפשר שלא להתרשם מהעשייה הענפה ומהמבנה הייחודי והחשיבה היצירתית״ הוסיפה.

העיר אשדוד בכלל והרשות העירונית ״מהות״ בפרט זכו לשבחים רבים על ההובלה במגוון תחומים ופיתוח עשרות מודלים מהם נהנים תושבי העיר, כל כך הרבה עשייה בקשת רחבה של תחומים מביאים את מהות להיות המובילה ובמקרים רבים חלוצה בתחומים בהם היא עוסקת.

בסיום הודתה סימונה לצוות העובדים שעמדו בכבוד רב במשימת הביקור. יש במה להתגאות.

צילום: דוד קקון

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*