השולמנית של מועצת העיר

השולמנית של מועצת העיר

אחת הבעיות המשמעותיות של העסקים שעובדים מול החברות העירוניות ובכלל מול מוסדות היו ונשארו מוסר התשלומים הלקוי. עיריית אשדוד יישרה קו לפני מספר שנים ומצידה דווקא, כגוף הכי גדול חל שיפור ממשי שרק הולך ומשתפר. בחברות העירוניות המצב שונה, אין ספור תלונות על עיכובים של מספר חודשים מה שמביא את בעלי העסקים להתעסק בנושא הגביה עד כדי מצב שהעבודה כבר לא ריווחית.

היות ומדובר בלקוח גדול ולא לקוח שלא ישלם מעדיפים העסקים הקטנים לבלוע את הגלולה בשקט ולא לעשות רעשים מיותרים כדי לא לאבד את הלקוחות הגדולים שלו.

חברת המועצה עו״ד אורית אלמוזלינו-רייז עמלה מאחורי הקלעים יחד עם גזבר העירייה מר עודד לוי ורו"ח רמי לב על תיקון וחידוד הנוהל בכל יחידות העירייה, מה שאומר שהחברות העירוניות יתיישרו עם העירייה על שוטף 45 מה שרחוק היום מהתנאים של חלק מהחברות.

הצעתה של חברת המועצה התקבלה פה אחד במועצת העיר, מה שמוכיח שפרלמנטר חרוץ שבאמת עושה עבודה יסודית יכול להביא תוצאות מרשימות.

זו אחת הבשורות הטובות ביותר שנשעשו עבור בעלי העסקים, בעיקר הקטנים. צריך רק לוודא עכשיו שזה באמת קורה הלכה למעשה. עסקים שיתקלו בבעיות נקודתיות מוזמנים לכתוב אלינו ואנו נעביר בצורה מסודרת לחברת המועצה.

מצ״ב הפוסט שפרסמה הבוקר חברת המועצה אורית אלמוזלינו רייז שנפל כיד הגורל ביום הפגנת בעלי העסקים (השולמנים) הערב בת״א:

העיר אשדוד היום פסעה צעד נוסף לטובת העסקים הקטנים בעיר אשדוד ואישרה פה אחד את הצעתי לסדר – לתיקון נוהל תנאי תשלום לספקים, ולהחילו על כלל התאגידים העירוניים בעיר.

בחודשים האחרונים עמלתי יחד עם גזבר העירייה מר עודד לוי ורו"ח רמי לב על תיקון וחידוד הנוהל בכל יחידות העירייה. כמו כן, על מנת ליצור אחידות ושקיפות ולהטיב עם בעלי העסקים מצאתי לנכון לבקש ממועצת העיר להחיל נוהל זה על כלל התאגידים העירוניים, והצעתי אושרה פה אחד!

חשוב לציין: מוסר התשלומים של עיריית אשדוד הוא מהגבוהים ביותר ! הנוהל החדש נועד להדק ולחדד את הנהלים לצורך אחידות ובהירות!

החלת הנוהל גם על התאגידים העירוניים ייצור שקיפות מול הספקים ועמידה על זכויותיהם, יטיב עם בעלי העסקים הקטנים מבחינה כלכלית ויוביל לקיומם של תנאי וודאות במועד ההתקשרות. כמו כן, הנוהל החדש יפורסם באתר העירייה ויעוגן בכל התקשרות עם ספק ויוביל ליצירת מחויבות של הרשות המקומית והתאגידים העירוניים ובעמידה במוסר תשלומים על פי הדין.

עיריית אשדוד עוד שאפו!

שלכם,
עו״ד אורית אלמוזלינו-רייז
סיעת ״אשדוד ביחד״

צילום: דודו קקון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*