הפועל אשדוד ומכבי ראשון לציון נפרדות בתיקו

הפועל אשדוד ומכבי ראשון לציון נפרדות בתיקו

היום בצהריים (שישי) התקיים מחזור סיום הבית העליון שהפגיש את מחזיקת הגביע הפועל אשדוד לאלופת המדינה מכבי ראשון לציון, למשחק חשוב על המיקום השני, מה שמקנה ביתיות בשלב רבע וחצי גמר הפלייאוף.

המשחק נפתח בסערה צהובה, שהזכירה לנו את פתיחת המחצית השנייה של מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה לפני קצת יותר משבועיים. הפרש מטורף כאשר השיא עמד על שבעה שערים וכבר בדקה ה- 12 אנדראה ווקויביץ' מאמן הקבוצה האשדודית השתמש בפסק זמן השני והאחרון שהוא יכול להשתמש במחצית אחת.

לאחר שהוא השתמש בשתי פסקי הזמן האדומים חזרו למשחק והחלו להילחם. בסוף המחצית הם הצליחו לצמצם את הפער לגול אחד בלבד בתוצאה 14:13 צהוב.

במחצית השנייה אף קבוצה לא הצליחה לברוח, ויחד עם זאת לא נתנה לשנייה לברוח. אך עם זאת מכבי הצליחה לעלות לפער זמני בלבד, פער השיא במחצית שנייה שעמד על ארבעה שערים בפחות מעשר דקות לסוף בתוצאה 27:23. אשדוד הצליחו לחזור בענק, יחד שערים של ריסטו וויאצ'יץ' וסטפן איליץ' ובנוסף שתי עצירות חשובות של מילאן קוסנוביץ'.

דקה לסיום זה היה נראה שהמשחק ייגמר בניצחון צהוב, אך סטפן איליץ' פיצץ את השער מ- 12 מטרים והעלה את האדומים ליתרון ראשון במשחק חצי דקה לסיום. האדומים ניסו לעצור את איוון קראצ'יץ' מצטיין הקבוצה הצהובה, אך ללא הצלחה ולבסוף המשחק מסתיים בשוויון 31.

תוצאת המשחק באה לטובת הפועל אשדוד, כאשר הפער נשאר שתי נקודות. וגם אם מכבי ראשון לציון ינצחו את א.ס רמת השרון במשחק ההשלמה אשדוד יהיו מעל מכבי ראשון לציון בשל הובלה במפגשים בין הקבוצות. אשדוד ניצחה בסיבוב הראשון את מכבי ראשון לציון בהפרש של חמישה שערים, הפסידה בסיבוב הראשון של הבית העליון בגול בלבד, והיום שוויון.

מאת: איתי אניג׳ר

צילום: משה דהן

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*