הנציגות שלנו בכנס המשפיענים של ישראל

הנציגות שלנו בכנס המשפיענים של ישראל

כנס משמעותי של שגרירים צעירים בישראל, המביא לידי ביטוי את הפעילות המתקיימת בבתי הספר העל יסודיים, הוא אחד השיאים לפעילות הסברתית שמוטלת על שגרירים צעירים הנכללים בפורום מיוחד שעוסק בהסברה גלובלית. לא פחות מ-23 נציגים מאשדוד השתתפו בכנס והביאו כבוד גדול לעיר וגאווה למערכת החינוך.

ביום חמישי האחרון התקיים במועצה לישראל יפה בתל אביב, אירוע ראשון מסוגו בהשתתפות גדי עזרא – ראש מטה ההסברה הלאומי, משרד הראש הממשלה, אדם וגילה מילשטיין – יו"ר קרן מילשטיין בארה"ב, בכירי משרד החוץ והשגרירים יצחק אלדן ואביבי שיר-און, ניצן חן – מנכ"ל לשכת העיתונות הממשלתית, צוות המרכז הישראלי למנהיגות צעירה ושישים שגרירים צעירים בולטים מרחבי ישראל, מתוכם 23 נציגים מאשדוד, המשתתפים בתוכנית מנהיגות חוצת גבולות של המרכז הישראלי למנהיגות צעירה.

הנציגים מאשדוד אשר זכו להשתתף באירוע בינלאומי ראשון מסוגו בישראל, פועלים במסגרת היחידה למעורבות חברתית במנהל החינוך, בתוכנית "שגרירים צעירים" המופעלת בבתי הספר העל יסודיים בעיר. צעירים אלה, בני נוער מצטיינים ומצטיינות מרחבי הארץ, פעילים בתכנית "מנהיגות חוצת גבולות – שגרירים צעירים" ומייצגים את החברה הישראלית על מגוון מגזריה ורבדיה. על הקבוצה המשובחת הזאת נמנית כאמור קבוצת השגרירים הצעירים מאשדוד אשר יהיו מעתה חלק מנבחרת "המשפיענים הצעירים" וישמשו פנים של ההסברה הלאומית.

ראש מטה ההסברה הלאומי גדי עזרא, הטיב לתאר את חשיבות העשייה של בני הדור הצעיר: "אתם היוזמים החדשניים ובעלי המעוף, שמטיבים להשתמש ברשתות החברתיות. רק אתם יכולים להוביל את השינוי המתבקש בדעת הקהל העולמית על ישראל. הרעיונות היצירתיים, הכלת השינויים הדינמיים בעולם זה וראיית צעדים קדימה, מובילים אתכם לעשייה שמעצבת את דעת הקהל בכפר הגלובלי".

פאנל מיוחד שנוהל במהלך הכנס אפשר לשגרירים הצעירים להציג את שאלותיהם ונטע שפירא, שגרירה צעירה ממקיף ט' אשדוד, ביקשה לדעת מהי ישראל היפה שעלינו להציג ברחבי תבל מנקודת מבטם של חברי הפאנל? על כך השיבו חברי הפאנל כי "כל ישראלי וישראלית שחווים את המציאות הישראלית במדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון, שקצרה הישגים ופיתוחים פורצי דרך, מחויבים להביא בכל הזדמנות ובכל מקום, בצורה טבעית וקולחת את הפלא שהיא מדינת ישראל", והוסיפו "במידה ומאות אלפים מאזרחי ישראל יעשו זאת ויציגו את המציאות הישראלית במיטבה, אז יחול השינוי המתבקש בתחום ההסברה".

במהלך האירוע הציגו הצעירים קמפיין טיק טוק יצירתי במיוחד, שהופק על ידם. קמפיין זה המשלב שירים ישראלים בולטים, תמונות, סרטונים וקליפים בהשתתפות השגרירים והשגרירות, הניבו תוצרים שמתועלים לבני הנוער בעולם. "אירוע זה שמסמל עידן חדש בתחומו, הוא אבן דרך בעולם ההסברה הישראלי ובעתיד הקרוב יופקו קמפיינים נוספים על ידי המשפיענים הצעירים של מדינת ישראל" אומרת טליה אוליאל, מנהלת מעורבות רשותית במינהל החינוך, ומציינת כי "אשדוד ומובילי התוכנית רואים חשיבות רבה בהכשרת דור העתיד של הדיפלומטיה הציבורית במדינת ישראל, ומברכת את העשייה החשובה של הצעירים בתחום".

תודה מיוחדת למובילי התוכנית באשדוד – למרכז הישראלי למנהיגות צעירה וליהודית ביטון – מנהלת אגף העל יסודי במינהל החינוך, על העשייה הנמרצת והנגשת התוכנית לתלמידים. תודה גדולה כמובן לשגרירים הצעירים שעושים את מלאכתם נאמנה. הם הגיבורים שלנו ומביאים גאווה לעיר והשראה לחבריהם במערכת החינוך העירונית.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*