המלצות על מלונות בדרום והסביבה

המלצות על מלונות בדרום והסביבה

חופשה בדרום הארץ יכולה להיות מהנה ומגוונת למדי וזאת מכיוון שיש מגוון רחב של אטרקציות מעניינות באזור זה של הארץ. אם אתם מתלבטים בנוגע למלונות בדרום והסביבה, בטח תשמחו לקבל מספר המלצות על מקומות ששווה להכיר.

בית מלון בראשית במצפה רמון

קשה שלא להתחיל את הסקירה שלנו בנוגע למקומות איך או מלונות שווים בדרום מבלי לדבר תחילה על אחד מהמקומות השווים והנחשבים ביותר בכל ישראל – מלון בראשית. המלון ממוקם בסמוך למצפה רמון ותוכלו למצוא בו בריכת אינפיניטי אשר משקיפה אל נוף בראשיתי מעורר השראה.

בנוסף, במלון יש מספר חדרים עם בריכות אישיות לרווחת אורחי המלון וגם ספא מפנק, חדר כושר מאובזר ומסעדה עם אוכל ברמה הגבוהה ביותר. יש לשים לב כי המחירים במלון זה אינם זולים וחדר בראשית עם גינה (החדר הזול ביותר שיש במלון זה) עשוי לעלות כ-4,200 ש"ח ואף יותר.

אנו ממליצים לבדוק היטב בנוגע לנוף הנשקף מהחדר שלכם מאחר וחלק מהחדרים משקיפים אל מכתש רמון, בעוד חדרים אחרים משקיפים דווקא אל המבנה המרכזי של מלון בראשית ולרוב מחירם יהיה זול יותר.

בית מלון שחרות

מדובר באתר נופש מפואר למדי אשר נמצא באזור מדברי מבודד. המלון חדש יחסית אך כבר זכה לתשבוחות רבות ובעיני רבים הוא היורש של מלון בראשית בתואר המלון הטוב ביותר בישראל. תוכלו למצוא בו 2 ברים, מסעדה, ספא יוקרתי עם בריכה מקורה, חדר כושר וכמובן חדרים או ווילות ברמה הגבוהה ביותר.

הנוף של הרי אדום יוצר תפאורה מושלמת לחופשה שלכם והאוכל אשר עשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר, גורם לרבים לחזור אל המקום לחופשה נוספת. גם רמת הניקיון, היחס של צוות המלון והעיצוב של החללים השונים, ישאירו אתכם פעורי פה.

לאונרדו נגב באר שבע

מלון זה מתאים לזוגות וגם לאנשי עסקים. במלון לאונרדו נגב באר שבע תמצאו כ-250 סוויטות וחדרים. במלון יש 3 קומות עסקיות ובתוכן חדר כושר מאובזר, לובי בר, מסעדה עם אוכל משובח, בריכה חיצונית חצי אולימפית, ספא  עם 4 חדרי טיפולים וגם טרקלין עסקים עם חיבור לאינטרנט, עיתונים ועוד. שימו לב כי הכניסה אל הטרקלין מוגבלת לגילאי 18 ומעלה.

ישרוטל קדמא בשדה בוקר

אם מתחשק לכם לאתר מלון שווה בדרום במחיר נוח יותר מאשר המחיר במלונות שעליהן דיברנו עד כה, מלון קדמא הוא אופציה שכדאי לכם לשקול. במלון חמאם תורכי, חדר כושר, מסעדה מדברית ועיצוב שלם בהשראה של חאן נבטי בלב ליבו של המדבר. המלון קרוב לשלל אטרקציות בדרום כגון גלישת חולות, כדור פורח, ספארי לילה, טיולי גמלים, קיר טיפוס, פארק צבעי רמון, גן הפסלים ועוד.

מה לבדוק בבחירת מלונות שווים בדרום?

אנו ממליצים לצפות בתמונות וסרטונים מהמקום, להבין היטב איזה איבזור וציוד יש בחדר ולוודא את הקירבה לאטרקציות מרכזיות באזור המלון. כמו כן, כדאי להתרשם מביקורות על המלון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*