המדריך המקיף לעיצוב מטבח מושלם

המדריך המקיף לעיצוב מטבח מושלם

אם בעבר המטבח היה חדר צדדי שהינו נפרד מהסלון ומטרתו הייתה הכנת אוכל, כיום אפשר לראות שיש שינוי משמעותי והמטבח הוא הרבה יותר גדול וכמו כן הוא פתוח והוא משתלב עם פינת האוכל והסלון. השינוי הזה הציג אתגר משמעותי, שכן צריך לשלב בין מטבח שיהיה פונקציונאלי ובין מטבח שיהיה מעוצב עם אווירה נעימה ומזמינה. תנו לנו לומר לכם שאפשר לענות בהצלחה על האתגר הזה. כל מה שצריך לעשות הוא לתכנן את המטבח בצורה הנכונה על ידי בעלי מקצוע מתחום עיצוב הפנים. בינתיים, תנו לנו לגלות לכם את היסודות לעיצוב מטבח נכון.

מתחילים מהתקציב

בארץ, החלפת מטבח נעשית אחת לשמונה שנים ומדוע? כי מדובר על אחת ההוצאות המשמעותיות והגדולות ביותר כאשר משפצים את הבית. ההמלצה שלנו היא לקבוע מבעוד מועד את התקציב המקסימלי שתרצו להוציא על המטבח החדש שלכם. כמו כן, אל תשכחו גם להקצות סכום כסף נוסף שישמש עבור קנייה של כלי מטבח ומוצרי חשמל.

בחירת הסגנון העיצובי

לאיזה סגנון אתם מוצאים את עצמכם מתחברים, האם לסגנון המודרני, הקלאסי, הכפרי וכו'. קחו בחשבון שבחירת הסגנון תשפיע משמעותית על כל החלקים שיש במטבח. דבר נוסף, מומלץ גם שתענו על שאלות כמו, האם תרצו אי במטבח, האם תרצו תאורה רכה או תאורה חזקה וכו'.
כאשר יהיו בידיכם כל התשובות, אז תוכלו להמשיך לתכנון מידות המטבח ובכלל תוכלו להמשיך את תהליך התכנון עם מי החברה שמעצבת לכם את המטבח.

בחירת החומרים

חשוב מאוד לבדוק מאיזה חומרים יהיה מיוצר המטבח החדש שלכם. כאן נחדד ונאמר שמומלץ שלא להתפשר על איכות החומרים. יש לבחור בחומרים כמו, קוורץ, אלומיניום או עץ מלא. ככה אתם תוכלו להבטיח לעצמכם, שגם אחרי מספר שנים, המטבח יראה כמו חדש. יש גם לתת דגש לכל הנושא של משטח העבודה. יש לו השפעה על מראה המטבח וכמו כן מדובר על אחד האזורים החשופים ביותר במטבח. על כן, יש לבחור משטח עבודה שיהיה נוח לניקוי וגם קל לתחזוקה.

השקיעו בפרזול

פרזול במטבח מתייחס למסילות, ידיות, צירים וזוויות. הפרזול הוא אלמנט עיצובי אבל גם אלמנט שיש לו חשיבות בכל הקשור לעמידות של המטבח. אם הוא לא יהיה איכותי וברמה גבוהה, הרי שסביר להניח שתמצאו את עצמכם עם מגירות שעשויות לקרוס ודלתות של ארונות מטבח שיתנדנדו לאחר מספר חודשים. על כן, מומלץ להשקיע בפרזול וכמו כן מומלץ גם לוודא שהוא מותקן על ידי איש מקצוע.

אחסון

אתם רוצים לשלוף כלי מטבח מבלי הצורך להוציא את כל התוכן שיש בארון או במגירה ועל כן, התכנון צריך להיות נכון ומדויק. לשם כך, עליכם לנצל את כל הגובה שיש לכם עד התקרה. כמו כן, הימנעו מהעמסת פריטים בארונות ומדפים, אתם רוצים סדר וארגון  ובוודאי אתם רוצים להימנע מבלגן.

לפרטים נוספים על תכנון ועיצוב מטבחים, היכנסו לאתר שלנו: dacucina-kitchens.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*