המדריך המלא לשיווק באמצעות סרטוני אנימציה

המדריך המלא לשיווק באמצעות סרטוני אנימציה

אם אתם בעלי עסק או שאתם משווקים מוצר כלשהו, אתם כבר מזמן מבינים את החשיבות הרבה שיש לפרסום ברשת. עסק שלא נמצא ברשת פשוט לא קיים. יחד עם זאת, עודף התכנים שיש ברשת מחייב אתכם להיות אטרקטיביים במיוחד כדי למשוך לקוחות. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בסרטון אינטליגנטי, מעניין, מלא בחן, המושך את העין של הגולש באמצעות שפה ויזואלית מתאימה. זה בדיוק מה שאנחנו יוצרים עבור לקוחותינו בפיל אנימציה – סרטוני אנימציה שיווקיים ברמה הגבוהה ביותר.

הייחודיות של אנימציה שיווקית

אנימציה שיווקית היא דרך שבה הפרסום של העסק או המוצר שלכם נעשה באמצעות סרטון אנימציה. הדרך הזו מאפשרת לכם לפרסם את המוצר שלכם בצורה יותר אפקטיבית מאשר מודעה סתמית ברשת או סרטוני שיווק סטנדרטיים. מה הכוונה ב'אפקטיבית'? ובכן, בראש ובראשונה הסרטון צריך לתפוס את העין של הגולש כדי שיחליט ללחוץ עליו. אבל לאור אחוזי נטישה גבוהים מאוד של הצופים, זה לא מספיק. עכשיו המשימה היא להצליח ליצור עניין אצל הגולש כדי שימשיך לצפות בסרטון. אבל גם זה לא מספיק – כדי שסרטון יהיה אפקטיבי הוא צריך לעשות עוד שני דברים: הראשון, להצליח להעביר את המסר שצריך להגיע לצופה, בפשטות ובצורה ברורה. והשני, להניע את הצופה לפעולה – ליצור קשר, להיכנס לדף נחיתה, וכך הלאה.
במידה ושיווק באנימציה נשמע לכם מעניין, הנה כמה דברים שיעזרו לכם לבצע זאת בקלות.

  • בחירת יוצר תוכן

השלב החשוב ביותר כדי לעשות שיווק אפקטיבי באמצעות סרטוני אנימציה ברמה הגבוהה ביותר הוא בחירה של מי שייצור עבורכם את התוכן ואת האנימציה. סרטוני אנימציה דורשים מומחיות רבה וניסיון רב, ולא כל אחד שיודע כיצד להפעיל את התוכנה הוא גם יוצר סרטים מקצועי, שיודע ליצור תוכן, לביים נכון, לעצב בצורה מקצועית, להנפיש בצורה איכותית בלחץ זמנים ולהתאים את פס הקול שירים את הסרט עוד יותר. בחרו את היוצר הטוב ביותר שיוכל לתת לכם מענה באמצעות הטכנולוגיות החדשות ביותר כדי שהשיווק שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לעבוד יחד עם סטודיו לאנימציה המתמחה באנימציה שיווקית. לא כל סטודיו או יוצר אנימציה יוכל לקלוע למטרות שלכם כפי שאתם רואים אותם.

  • הגדרת סרטון

אחרי שהבנתם מי הולך לעשות עבורכם את העבודה, חשוב שתגידו בדיוק במה אתם מעוניינים. בדיוק כמו אפיון של מוצר חדש, הסרטון שלכם הוא למעשה מוצר שנועד לעזור לכם בשיווק. סרטוני שיווק יכולים להתמקד בכל מיני זוויות של המוצר שאותו אתם מעוניינים לשווק וכדי שהסרטון יהיה כמה שיותר יעיל, כדאי לחשוב כבר בשלב הראשוני מה המיקוד המדויק שאתם רוצים שיהיה לסרטון.

בשלב הזה חשוב לנסות למקד את המסרים שאתם רוצים להעביר לצופה באמצעות הסרט, כך שהסרט יהיה קצר ככל האפשר. מומלץ שהסרט לא יעלה על דקה אחת ואם יש מסרים רבים יותר, על דקה וחצי. יש לכם מסרים מורכבים או רבים יותר שלא ייכנסו בסרט של דקה וחצי? אתם צריכים להחליט אם ללכת על סרט ארוך יותר שעלול להוביל לאחוזי נטישה גבוהים יותר של הצופים בו או לפצל את התוכן לשני סרטים שיקטינו את אחוזי הנטישה אך הופכים את ההפקה למורכבת יותר, ועל פי רוב גם ליקרה יותר.
אנחנו מניחים שאתם גם יודעים מה 'הטון' של הסרטון שאתם חשבתם עליו לפני שפניתם ליוצר הסרטים – יותר 'ישר ולעניין', יותר קליל, יותר משעשע, יותר רציני, וכו'. אבל אם בחרתם בסטודיו עם ניסיון רב והצלחות רבות, מומלץ להקשיב ברצינות להמלצות שלו, שיגיעו על בסיס הבריף שאתם תתנו לו ובעיקר על בסיס התיאור שלכם את קהל המטרה של הסרטון. סטודיו מקצועי ומנוסה בתחום, יידע על פי אלו איזו גישה (איזה 'טון') ימקסמו את האפקטיביות של הסרטון שלכם..

כל ההחלטות הללו יקבעו איך בסופו של דבר הסרטון שלכם יראה. בדרך הזו תוכלו להיות בטוחים שהסרטון שהפקתם משיג את המטרה שעבורה הוא נועד.

  • תקציב

התקציב שאותו מקצים עבור יצירת הסרטון שלכם משפיע בצורה משמעותית על הסרטון עצמו. לא ניתן לצפות לעבודה מושקעת ורצינית בתקציב שאינו מתאים לה. לא ניתן לצפות לעמוד בעלויות של סטודיו מקצועי בו יש אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה בעלי מומחיות מתאימה לכל שלב בתהליך היצירה בתקציב שמתאים ליוצר בודד שזה עתה סיים את לימודיו.
זכרו שלעיתים מה ששילמתם עליו בזול יעלה לכם ביוקר. אם התקציב שלכם אינו מאפשר הפקת סרטון אפקטיבי, עדיף שלא ליצור סרטון כלל, מאשר ליצור סרטון שלא יהיה אפקטיבי במקרה הטוב, ובמקרה הרע אף יעשה לכם נזק תדמיתי.

בחרו את הספק שנראה לכם עונה על הציפיות שלכם בצורה מיטבית, וזכרו, סרטון איכותי מצדיק את ההשקעה ומחזיר אותו עשרות מונים.

פיל אנימציה

פיל אנימציה בע"מ היא סטודיו האנימציה מהותיקים בישראל, עם מעל ל-24 שנים של ניסיון ויצירה של אנימציה שיווקית, שסייעה ללקוחותיה הרבים – מתאגידי ענק בינלאומיים ועד לעסקים בתחילת דרכם – לשפר את ההצלחות השיווקיות שלהם.

בפיל תקבלו את המענה המדויק לצרכים שלכם ותזכו לעבוד עם הצוות המנוסה והמקצועי ביותר בישראל, שילווה אתכם החל משלב האפיון הראשוני ועד התוצר הסופי של סרטון אנימציה שיווקי ברמה הגבוהה ביותר. אם בחרתם בפיל אנימציה אתם יכולים להיות רגועים, אתם בידיים טובות, מנוסות ושירותיות מאוד, המובל על ידי אנשים בעלי תשוקה ואהבה עזות לעבודתם.

לסיכום

לסרטון אנימציה יכולה להיות שימושיות רבה בתור אמצעי לשיווק או פרסום בדרך מקורית. אם גם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם בדרך יותר אפקטיבית מהמתחרים ולבלוט מעל כולם, סרטון אנימציה איכותי הוא בדיוק מה שאתם צריכים. בחרו יוצר תוכן שיוכל להתאים לעבודה שאותה אתם מעוניינים לבצע, הגדירו את המטרה בצורה ברורה וצאו לדרך, הסרטון הוא אמצעי הפרסום הטוב ביותר עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*