הם הולכים ושרים

הם הולכים ושרים

אלפי איש השתתפו בהפנינג ההליכה שהתקיים בשבוע שעבר וצעדו לאורך שדרות משה דיין, מכיכר עין השמש בדרום רצועת החוף ועד לרחבה הענקית שליד עיריית אשדוד. בלטה במיוחד קבוצת התלמידים של בית ספר עלומים, בחולצותיהם הלבנות ובכישרון השירה שלהם שבטאה אהבה וחיבור לזמר העברי והזדהות עם ערכים המקדמים פעילות גופנית ואורח חיים בריא.
בהפנינג ההליכה העירוני שנערך בשבוע שעבר באשדוד והביא להשתתפותם הפעילה של כ-6,000 צועדים, בלטה נוכחותם הפעילה של תלמידי בתי הספר בעיר. קבוצות גדולות של תלמידים, על הוריהם והצוות החינוכי של בית הספר, אשר לבד מכך שהוסיפו צבע ושמחה לאירוע הססגוני, הביעו זהות עם התכנית החינוכית המקדמת אורח חיים בריא. בתוך קהל ההולכים אי אפשר היה שלא לזהות את קבוצת תלמידי בית ספר עלומים. בחולצות לבנות ובגאווה בולטת הם צעדו לכל אורך המסלול כשהם משלבים הליכה ושירה קולנית מרנינה. "ילדינו נהנו לקחת חלק בהפנינג ההליכה וסחפו אותנו לפעילות כייפית ולהצטרפות למחרוזת שירי זמר עבריים" אומרים הורים שליוו את ילדיהם ומשבחים את ילדיהם ואת הצוות החינוכי.

בבית הספר התפעלו מאוד מיכולת התלמידים ומכושרם הגופני ומציינים שאין זו השנה הראשונה בה הם משתתפים באירוע הספורטיבי. "עלומים משתתפים בהפנינג ההליכה העירוני באהבה רבה ונהנים מכל רגע" אומרים בבית הספר ושבחו את ההורים אשר הצטרפו לילדיהם, ליוו אותם בצעדה ובעיקר בשירה העברית – בהרבה מאוד אהבה.
בית הספר קבע לו מטרה ערכית הבאה לידי ביטוי בשילוב התלמידים בקהילה. את זאת הוא עושה בין היתר בנטילת חלק בפעילויות מגוונות הנערכות בעיר, כדוגמת ההשתתפות והזכייה בתחרות העירונית "מכחול הזהב", בה זכו תלמידי ביה"ס במקום הראשון כשגילו את כישרונותיהם האמנותיים בקרמיקה, אומנות וצילום וטיפלו בצורה מרשימה בנושא "השוק העירוני". כך גם באשר ללהקת המחול "יד ביד", אשר הוקמה יחד עם בי"ס "המגינים". וכבר הופיעה השנה על במות שונות בעיר.
כבוד וגאווה הם בהחלט ביטויים היכולים לבטא את תחושות הסיפור ושביעות הרצון בבית הספר ועל כך אומרת מנהלת בית הספר גב' סילבי מלר: "אני גאה מאוד בצוות ביה"ס שמוביל את התלמידים להצטיינות בתחומים שונים, כאשר המטרה היא שילוב מרבי ומיטבי בקהילה בכלל ובפרויקטים עירוניים בפרט".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*